پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۱۳۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۸
گفته می‌شود نماوا به عنوان بستر اصلی پخش سریال تاکنون ۱۸ میلیارد تومان صرف این سریال کرده است، اما اسدزاده، تهیه کننده سریال تقاضای پنج میلیارد دیگر هم کرده که با مخالفت شدید نماوا مواجه شده است. حال ظاهرا دو طرف ماجرا نهایتا به تصمیمات دیگری رسیده‌اند که منتج به توافق بر سر درصد مالکیت شده است.

شعارسال: در حوالی سریال «قورباغه» بیش از هر چیز حواشی مالی جولان می دهد. پشت سریال «قورباغه» پشتوانه مالی محکمی به نام علی اسدزاده ایستاده که گفته می شود دوست و به‌تعبیری سایه محمد امامی است. با این اوصاف شاید شایعات دستمزد بازیگران اصلی قورباغه چندان دور از انتظار نباشد. در ابتدا گفته شد که نوید محمدزاده یک قرارداد هفت میلیارد و دویست میلیون تومانی به مدت دوازده ماه با سرمایه گذار سریال امضا کرده است. هم چنین گفته شد عدم حضور محمد زاده در پروژه های تصویری دیگر تا اتمام فیلمبرداری قورباغه از مفاد اصلی این قرارداد است. هر چند این اخبار تکذیب شد اما تنها با نگاهی فعالیت دو سال اخیر نوید محمد زاده در می یابیم که او در هیچ پروژه تصویری حضور نداشت و حتی در جشنواره فجر سال گذشته از غایبان بزرگ بود!گفته می‌شود نماوا به عنوان بستر اصلی پخش سریال تاکنون ۱۸ میلیارد تومان صرف این سریال کرده است اما اسدزاده، تهیه کننده سریال تقاضای پنج میلیارد دیگر هم کرده که با مخالفت شدید نماوا مواجه شده است. حال ظاهرا دو طرف ماجرا نهایتا به تصمیمات دیگری رسیده‌اند که منتج به توافق بر سر درصد مالکیت شده است.

 

 

تعداد بازدید : 10

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه فراز ، تاریخ انتشار:  22  آبان  1399  ، کدخبر: -،faraz.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
0
0
این حواشی اصولا تبلیغاتیه تا عطش بیننده رو بالا ببرند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
0
کاش زودتر این کشمکشهای مالی حل بشه و مردم از دیدن این سریال حالشون خوب شه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین