پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۴۱۶
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵
بعد از انتشار خبر توقیف سریال قورباغه، اکنون خبر‌هایی شنیده میشود مبنی بر اینکه این سریال قرار است از اول دی ماه منتشر شود هنوز این خبر از سوی سازندگان «قورباغه» و نماوا تایید نشده است.

شعار سال: هفت صبح نوشت: «طبق خبرهای به دست آمده سریال «قورباغه» روز اول دی منتشر می‌شود. گویا حکم قضایی از مدت‌ها پیش برای سریال صادر شده بود و بر اساس این حکم، قرار بود قسمت اول آن روز یک دی توزیع شود اما  براساس برخی رایزنی‌ها قرار می‌شود یک هفته زودتر از حکم اعلام شده سریال‌ را توزیع کنند . نهایتا درست در روز توزیع، با استناد به همان حکم اولیه جلوی انتشار گرفته می‌شود تا سریال درست در زمان اعلام شده در حکم قضایی توزیع شود. بنابراین مشکلی برای انتشار در اول دی وجود نخواهد داشت»


هنوز این خبر از سوی سازندگان «قورباغه» و نماوا تایید نشده و تنها نماوا اعلام کرده به منظور احترام به مخاطبانی که حساب کاربری برای تماشای «قورباغه» خریداری کرده‌اند در صورتی که تا ۲ماه از تاریخ اعلام این تصمیم‌ سریال «قورباغه» منتشر نشود، کاربرانی که در طول آن مدت از خدمات نماوا استفاده نکرده باشند، می‌توانند درخواست برگشت هزینه اشتراک خود را ثبت کنند.


پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال ،برگرفته از کانال تلگرامی عصر ایران

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین