پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۳۵۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
هیئت دولت مصوبه مربوط به تعیین تعرفه های خدمات دندانپزشکی برای اجرا در سال ۱۳۹۹ را ابلاغ کرد.

شعار سال: در جلسه هیئت وزیران مورخ ۲۵ آبان ۱۳۹۹، ارزش خدمات دندانپزشکی، به تفکیک سه جزء حرفه ای، فنی و مواد و لوازم مصرفی تعیین شد.

بر این اساس، سقف ضریب ریالی برای جزء حرفه ای در هر چهار بخش دولتی، عمومی غیردولتی، خیریه و خصوصی معادل ۲۷۰ هزار ریال، برای جزء فنی در بخش دولتی ۱۲۹۵۰۰ ریال، در بخش های عمومی غیردولتی و خیریه ۲۴۶ هزار ریال و برای بخش خصوصی ۳۳۰ هزار ریال محاسبه می شود.

همچنین سقف ضریب ریالی جزء مواد و لوازم مصرفی در هر چهار بخش دولتی، عمومی غیردولتی، خیریه و خصوصی ۱۲۹۵۰۰ ریال محاسبه خواهد شد.

براساس این مصوبه، دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت مکلف شد دستورالعمل رسیدگی به اسناد تعرفه های دندانپزشکی را با مشارکت نمایندگان اعضای شورای عالی بیمه سلامت تهیه و همزمان با ابلاغ تعرفه های این تصویب‌نامه ابلاغ نماید.

بسته خدمات دندانپزشکی برای بیمه های پایه به پیشنهاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تأیید شورای عالی بیمه سلامت و خدمات دندانپزشکی قابل پوشش توسط شرکت های بیمه بازرگانی، توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران تعیین و ابلاغ می گردد.

لازم به ذکر است تعرفه های این تصویب نامه از زمان ابلاغ، لازم الاجراست و کلیه مصوبه های تعرفه ای دندانپزشکی و دستورالعمل های سازمان های بیمه گر پایه و تکمیلی، از زمان ابلاغ مصوبه فوق، ملغی می گردد.

تعرفه دندانپزشکی

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه دفتر هیئت دولت، تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۷۷۰۱، cabinetoffice.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
0
البته که خیلی از جاها از این تعرفه ها تبعیت نمیکنن کشور ما قیمت گذاری نداره که
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
0
خیلی از مردم به خاطر هزینه های گزاف دندون پزشکی به دندون پزشکان تجربی مراجعه می‌کنند که متاسفانه به عفونت و مرگ هم منجر میشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین