پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۱۳۷۸۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۵
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: همزمان با تحول دیجیتال و طرح ۳۰۷۰ تأمین اجتماعی، خدمات کارگزاری‌ها ارتقا می یابد.
شعار سال: مصطفی سالاری در جلسه با اعضای هیات مدیره انجمن کارگزاری‌های رسمی تامین اجتماعی گفت: در حال حاضر، موضوع مورد توجه کارگزاری‌ها باید غیرحضوری شدن خدمات تأمین اجتماعی به معنی ارائه نشدن آن خدمات به صورت حضوری باشد و کارگزاری‌ها نیز همچون شعب تأمین اجتماعی مراجعه‌کنندگان را برای استفاده از خدمات غیرحضوری توجیه و راهنمایی کنند.
سالاری ارائه همزمان حضوری و غیرحضوری خدمات را سبب آسیب‌رسانی به برنامه غیرحضوری شدن خدمات عنوان کرد و گفت: به تدریج خدمات جدیدی به کارگزاری‌ها محول می‌شود و امیدواریم در آینده، با برنامه‌ریزی مناسب مراجعات حضوری مردم به تأمین اجتماعی به حداقل برسد و مراجعات اندک مردمی نیز به دفاتر کارگزاری‌ها انجام شود و شعب تأمین اجتماعی وظایف نظارت و پشتیبانی را برعهده بگیرند.
وی افزایش اختیارات و دسترسی کارگزاری‌ها به سامانه اتوماسیون سازمان تأمین اجتماعی را از مطالبات مورد تأیید این دفاتر برشمرد و ادامه داد: با توجه به ارتقاء نرم‌افزاری و سخت‌افزاری سامانه‌های سازمان تأمین اجتماعی امکان ایجاد دسترسی مناسب به کارگزاری‌ها فراهم و این طرح به زودی انجام می‌شود.

کارگزاری‌های تامین اجتماعی حمایت مالی می‌شوند
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی همچنین بر لزوم حمایت این سازمان از دفاتر کارگزاری تابعه تأکید کرد و گفت: در شرایط فعلی با شیوع کرونا شاهد کاهش نسبی مراجعات و به دنبال آن کاهش درآمد کارگزاری‌ها بوده و کارگزاری‌ها نیز همانند سایر مجموعه‌های تابعه سازمان مورد حمایت قرار می‌گیرند.
مهرداد قریب معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه با بیان این که کارگزاری‌ها به منظور رضایت و تکریم جامعه تحت پوشش این سازمان ایجاد شده است، از زحمات ۵۰۰۰ نفر از کارکنان کارگزاری‌ها تشکر کرد.
وی افزود: درحال حاضر اولویت اصلی سازمان تأمین اجتماعی غیرحضوری شدن خدمات است و این موضوع نه یک انتخاب بلکه الزام و تعهد قانونی و بدون بازگشت سازمان است.
قریب تصریح کرد: از واگذاری خدمات جدید توام با نظارت و ارزیابی کارگزاری‌های استقبال کرده و اولویت اصلی ما ارتقاء خدمات به جامعه تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی است.
سعید حسینی سرپرست دبیرخانه امور بیمه‌ای کارگزاری‌های رسمی سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: بازنگری در تعاملات کارگزاری‌ها با سازمان تأمین اجتماعی و واگذاری خدمات جدید به این دفاتر در دست بررسی است.
وی افزود: از کارگزاری‌ها نیز انتظار می‌رود که تمامی خدمات قابل ارائه (که توسط شعب ابلاغ می‌شود) را انجام دهند.
طرح ۳۰۷۰، ۱۹ آبان ماه با هدف کاهش مراجعات حضوری به شعب وکارگزاری‌های سازمان تامین اجتماعی رونمایی شد. این طرح با ارائه ۳۰ خدمت الکترونیک، ۷۰ میلیون مراجعه (از مجموع ۹۶ میلیون مراجع تامین اجتماعی) را کاهش می‌دهد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۸۴۱۲۳۷۴۹، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
همش الکیه. سازمان تامین اجتماعی فقط به اسم خدمات غیرحضوری میده ولی کافیه کارت جایی گیر کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
تامین اجتماعی یکی از ارگان های خوبیه که تو کشور داره پیشرفت می‌کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
تحول دیجیتال در سازمان داره مسیر خوبی رو طی میکنه و باید به روح اقای دکتر نوربخش دعا کنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
کارگزاری ها باید خدمات خودشون رو به مردم بیشتر کنن... برای چی باید این همه مشکلات داشته باشیم در سازمان؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
0
سازمان تامین اجتماعی تا از طرف دولت حمایت نشه نمیتونیم امیدی داشته باشیم به تحولاتش
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین