پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۳۱۴۱۳۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
وزیر علوم در مورد تعطیلی هفته پیش رو بخشنامه‌ای صادر و در آن به رؤسای دانشگاه‌ها شرایط و الزام‌های تعطیلی مجموعه‌های وابسته به این وزارت را ابلاغ کرد.
شعار سال: منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با ابلاغ بخشنامه‌ای به رؤسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور، شرایط و الزام‌های تعطیلی مجموعه‌های وابسته به وزارت علوم در هفته پیش رو را اعلام کرد.

در این بخشنامه آمده است: پیرو ابلاغیه‌های قبلی در خصوص کاهش حضور اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی در شرایط ناشی از همه‌گیری بیماری کووید ۱۹، با توجه به دستور رئیس جمهور و به منظور کاهش حداکثری زنجیره انتقال بیماری در شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی، ضروری است در بازه زمانی ۹۹.۹.۸ الی ۹۹.۹.۱۴، تمام مؤسسات ضمن تعطیل فعالیت‌های جاری، توجه به برگزاری کلاس‌ها به صورت الکترونیکی، با کمترین تعداد همکار و تداوم پروژه‌های ضروری تحصیلات تکمیلی به تشخیص رئیس موسسه و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را ادامه دهند، به نحوی که در ایام یاد شده کار‌های محوله به صورت دورکاری انجام و خللی در کار‌های ضروری ایجاد نشود.

در خصوص همکاران ستاد وزارت عتف نیز حضور مدیران با تشخیص معاونان و رؤسای مراکز و حضور کارکنان با تشخیص مدیران واحد‌های مربوطه انجام می‌شود. سایر کارکنان به صورت دورکاری فعالیت‌های خود را انجام خواهند داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۶۷۱۴۴۰، www.dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
0
0
ارشد و دکتری بعد از اومدن کرونا به ایران عملا بازی شده و سطح دانش به شدت پایین اومده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
0
0
ای کاش تعطیلی هارو تا پایان اذر ادامه بدن و در این زمینه به هیچ عنوان کوتاهی نکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
0
0
دانشگاه ها و موسسات در ایران به هیچ عنوان پاسخگوی نیاز های علم در ایران نیستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
0
0
دانشگاه ها و موسسات در ایران باید رویکرد خودشون در زمینه اموزش رو تغییر بدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین