پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۳۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴
در حالی که فرماندار شهرستان بندر ماهشهر، روز گذشته ادعا کرد که منطقه کوی شهید مطهری «بلوکی‌ها»، تنها منطقه‌ای در بندر امام است که دچار آب‌گرفتگی شده، گزارش خبرنگار ایلنا حکایت دیگری از این شهر دارد.
شعار سال: محسن بیرانوند در بخشی از سخنان روز گذشته خود «12 آذرماه»، گفته بود: « تنها نقطه آب گرفته شهر بندر امام خمینی (ره) منطقه بلوکی‌هاست و در سایر مناطق این شهر و شهر چمران آب تخلیه شده است.»
 
ولی گزارش تصویری خبرنگار ایلنا امروز -پنجشنبه 13 آذرماه- نشان می دهد سایر مناطق این شهر مانند 250 دستگاه، 128 دستگاه، 62 دستگاه، منازل گمرک، مقداد و ...، کماکان دچار آب‌گرفتگی هستند و ادعای فرماندار شهرستان بندر ماهشهر واقعیت ندارد.
 
هرچند با تلاش‌های انجام شده حجم عظیمی از آب‌گرفتگی روزهای اخیر کاهش یافته، ولی هنوز هستند مناطقی که با این مشکل دست‌وپنجه نرم می‌کنند و پرسشی که مطرح می‌شود این است که آیا فرماندار شهرستان به شرایط موجود اشراف ندارد یا اطلاعات غلط در اختیار مردم قرار می‌دهد؟
 
تعداد بازدید : 17

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار:   13 آذر  1399  ، کدخبر: 1005269، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
0
من نميدونم تو اين دوره زمونه كه رسانه ها مو رو از ماست بيرون ميكشن اين فرماندار با خودش چي فكر كرده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
0
ماهشهر هم هميشه مسئولين داشته كه ميخواستن صورت مساله رو پاك كنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین