پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۳۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶
دادستانی بندر امام با صدور اطلاعیه‌ای از برخورد با مقصران و مسببان آب‌گرفتگی شدید در این شهر بدون هیچ‌گونه اغماضی خبر داد.
شعار سال:دادستانی بندر امام با صدور اطلاعیه‌ای، از برخورد با مقصران و مسببان آب‌گرفتگی شدید در این شهر بدون هیچ‌گونه اغماضی خبر داد؛ در این اطلاعیه آمده است: «در خصوص موضوع آب‌گرفتگی و تقصیرات احتمالی پرونده در دادستانی تشکیل شد».
 
همچنین در این اطلاعیه تصریح شده است: «در تمام روزهای آب‌گرفتگی شخصاً و دیگر همکاران قضائی به صورت ناشناس در سطح شهر حضور داشتیم و موضوعات رو بررسی و ادله را جمع آوری نمودیم».
 
در این اطلاعیه بیان شده است: «ضمناً پرونده واگذاری زمین‌های اطراف تلمبه‌خانه بلوکی‌ها به‌طور ویژه از شنبه پیگیری خواهد شد».
 
در اطلاعیه دادستانی بندر امام تأکید شده است: «در برخورد با مقصرین و مسببین کوچک‌ترین اغماضی نخواهد شد و با آنان طبق ضوابط قانونی برخورد خواهد شد».
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر  ، تاریخ انتشار:  14 آذر  1399  ، کدخبر:5087546 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
0
هميشه همينه براي چي غصه و غم رو از مردم مرتفع نميكنيد كه بعدا بخوايد مقصران رو شناسايي كنيد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
0
هميشه اين رو ميگيد كه انرژي مردم به اعتراض نكشه واقعا كارهاشون درست نيست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین