پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۵۱۵
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸
جوان اهل شهرک شهید چمران ماهشهر در اعتراض به فرماندار ، دست فرمانده سپاه را گرفته و خطاب به فرماندار می گوید: تو ام مثل این آقا مرد باش و برای مردم کار کن... لباس هایش را ببین چطور کار می کند! تا کی بچه های سپاه و بسیج باید بیایند و برای مردم کار کنند.
شعار سال:حضور موثر سپاه در حوزه مدیریت بحران کشور ، غیرقابل انکار است. بسیاری از پیامدهای ناشی مصائب طبیعی در سطح محلی و منطقه ای، با همیاری خاص سپاه و حضور بسیج کاهش پیدا کرده و مدیریت شده است .

در آخرین موارد حضور موثر، می توان به آبگرفتگی خوزستان اشاره کرد. جوان اهل شهرک شهید چمران ماهشهر در اعتراض به فرماندار ، دست فرمانده سپاه را بالا گرفته و خطاب به فرماندار می گوید: تو ام مثل این آقا مرد باش و برای مردم کار کن... لباس هایش را ببین چطور کار می کند! فرماندار هم می گوید من به ایشان گفتم که اینجا بیایند و ..... ، سایر ماجرا.
 
تعداد بازدید : 22
 
سپاه با استفاده از پمپ های بسیار قوی و بعضا نظامی دارای کاربردهای خاص ( تخلیه آب از یک منطقه یا به آب بستن منطقه ای خاص بعنوان نوعی استراتژی آفندی یا پدافندی) ، اقدام به تخلیه آب از بندر امام خمینی (ره) نموده است. لحظه آغاز تخلیه آب از خیابان های بندر امام (ره) به وسیله پمپ های عظیم نصب شده توسط سپاه خوزستان را در کلیپ زیر مشاهده می کنید.
 
تعداد بازدید : 16


اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال ، برگرفته از منابع مختلف


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین