پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۶۱۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
معاون وزیر بهداشت درباره احتمال شیوع کرونا در شب یلدا هشدار داد. ایرج حریرچی گفت: مهم‌ترین نگرانی کنونی ما این است که مردم دورهمی‌های شب یلدا را برگزار کنند. تجمع فقط جمع‌های صدنفره در عروسی‌ها نیست. همین که دو خانواده دور هم جمع شوند و جمعی شش‌نفره و هشت‌نفره تشکیل دهند، خطرناک است. شب یلدا را بگذاریم برای سال بعد.
شعار سال: معاون وزیر بهداشت درباره احتمال شیوع کرونا در شب یلدا هشدار داد. ایرج حریرچی گفت: مهم‌ترین نگرانی کنونی ما این است که مردم دورهمی‌های شب یلدا را برگزار کنند. تجمع فقط جمع‌های صدنفره در عروسی‌ها نیست. همین که دو خانواده دور هم جمع شوند و جمعی شش‌نفره و هشت‌نفره تشکیل دهند، خطرناک است. شب یلدا را بگذاریم برای سال بعد.

حریرچی با بیان اینکه مهم‌ترین نگرانی ما الان شب یلداست، گفت: دو تا موضوع رادر نظر بگیریم، اگر خانه کسی می‌رویم یا به خانه کسی می‌رویم، ماسک استفاده کنیم. یعنی میزبان و مهمان باید هر دو از ماسک استفاده کنند. خانه فرقی با بیرون و مترو ندارد و بلکه بدتر است. غذا خوردن با هم خطرناک‌ترین کار است.

او ادامه داد: نکته دوم این است که حتما خانه‌ها را تهویه کنیم، در یک ساعت ۵ دقیقه یک بار پنجره را باز کنیم تا هوای خانه عوض شود. در بسیاری از کشور‌های اروپایی این کار اجباری است.
 
تعداد بازدید : 4

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹، کد خبر:۵۸۹۰۵۱، entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
0
0
بیشتر از همه دلم برای جوان هایی میسوزه که اولین ش یلدا ر باید کنارخانواده هاشون می بودن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین