پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۶۴۰۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱
تابش رئیس سازمان حمایت، مرغدار مسئله دار و همزمان جهادکشاورزی را محکوم می‌کند؟ مرغدار در برنامه‌های تلویزیونی قبل، وزارت صمت را محکوم می‌کرد؟ مجری، از روند نظارتی سازمان تعزیرات پرسش نموده و فرآیند‌ها را زیر سوال می‌برد و.. حیف حقوق ماهیانه دریافتی از بیت المال، حیف.
  شعار سال: چرخه ناقصی وجود دارد که حتی می تواند بشکل عامدانه ایجاد شده باشد. می توان آن را وابسته به دشمن خارجی دانست و یا به فساد های داخلی ربط داد. ای کاش قوه قضائیه و نهادهای امنیتی دست رسانه ها را اندکی بیشتر باز می گذاشتند و اختیارات ویژه تری ارایه می نمودند تا ماموریت هایی اجرایی می شد که شاید با هزینه کردهای میلیاردی هم امکان تحقق نداشت.

بسیاری از این مدیران و چرخه فساد را باید بدست رسانه های متعهد و افکار عمومی بسپارید. ما امروز برای ثبت در تاریخ ، پیشنهادات خودمان را بیان کرده ایم، تصمیم با بزرگان ، زعما و عقلای نظام.
 
تعداد بازدید : 7

نماینده مجلس می گوید که اگر ارز 4200 بدهیم ، قیمت مرغ باید 8 هزار تومان باشد( البته ایشان دست پائین را گرفته اند و قیمت در حدود 12-13 هزار تومان می بایست می بود) . سوال ما این است که آیا با تولید قراردادی( دان ، واکسن و دارو، جوجه از دولت ، نگهداری از مرغدار داوطلب با اخذ درصد از مرغ نهایی تحویلی)  ، نمی توان ان کار را انجام داد؟

تعداد بازدید : 6

نماینده مجلس: قیمت مرغ باید ۸ هزارتومان باشد!

مصری: ما ارز ۴۲۰۰ می‎دهیم ولی در راستای خدمت به مردم نیست، اگر این ارز به هدف می‎نشست قیمت مرغ الان باید نهایتا ۸ هزارتومن بود نه ۳۰ هزارتومان.

طبق شاخص‎های بانک مرکزی نرخ تورم کالاهایی که با ارز ۴۲۰۰ وارد شده از سایر کالاها بیشتر است.
 
تعداد بازدید : 5

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی: پشت پرده ی پرواز قیمت مرغ و گوشت و نهاده های دامی دو شرکت دولتی که چهل سال وارد کننده نهاده دامی هستند،چرا برای آرام شدن جو بازار وارد نمی کنند؟

باید خدمت رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس عرض شود که هر چند فرمایشات شما در خصوص سو مدیریت و ضرورت سوال از  GTC و شرکت پشتیبانی امور دام ، صحیح می باشد، اما ریشه این مشکلات را در رای اعتمادی ببینید که به آقای خاوازی داده  اید.
 

اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
0
0
همین فساد ها و فساد زایی ها باعث شده که در این زمینه این همه مشکلات معیشتی داشته باشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
0
0
سیستم توزیع مرغ واقعا تقصیر وزارت جهاد هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
0
0
وزارت صمت هم هنوز در ارتباطات خودش با ارگان های رابط مونده واقعا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین