پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۱۷۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
شهر محروم تربت جام نیز از موضوع فیش‌های حقوقی نجومی بی‌نصیب نماند و این معضل به شهرستان‌ محروم خراسان رضوی هم سرایت کرد.
شعارسال: این بار فیش‌های حقوقی ۱۹ میلیونی، ۲۳ میلیونی و ۲۵ میلیونی سر از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت جام در آورد که توسط معاونین و مدیران این مجموعه دریافت می‌شد.

حال باید منتظر واکنش دولت مردان باشیم تا موضع گیری‌های خود را در رابطه با دانشگاه آزاد و حقوق‌های چند ده میلیونی آن هم در شرایطی که مسئولان امر از کمبود دانشجو گلایه دارند و افزایش شهریه را تنها راه عبور از مشکلات و معضلات می دانند، باشیم.

و این در حالی است که دانشگاه آزاد اسلامی از بدو تأسیس تا کنون مورد مناقشه بوده است، روزی بر سر تعیین رییس این دانشگاه و روزی بر سر فروش سؤالات دانشگاه.

اما چیزی که در این دانشگاه همواره مغفول مانده گردش مالی عظیم آن است، به راستی گردش مالی این دانشگاه چگونه است و ورودی و خروجی مالی قسمت‌های مختلف این دانشگاه چگونه انجام می‌گیرد؟ چرا تا به حال هیچ مسئولی از دانشگاه در مورد هزینه‌ها و منابع مالی این دانشگاه به طور شفاف به افکار عمومی پاسخ نداده، مگر نه اینکه تمام چرخه مالی این دانشگاه توسط دانشجویان و خانواده‌های آنان تأمین می‌شود پس چرا آن‌ها را در جریان هزینه‌ این پول‌ها قرار نمی‌دهند.

در زیر تصاویر حقوق‌های مدیران این دانشگاه را مشاهده می‌کنید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی ابصارنیوز، تاریخ انتشار: یکشنبه 20 تیر 1395، کدخبر: 2627، www.absarnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
0
0
خدا رحم کنه. تربت جام این وضع رو داره سایر جاها چطوره دیگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین