پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۶۹
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲
بر اساس نظرسنجی موسسه بروکینگز، ۵۰ درصد آمریکایی‌ها معتقدند که هیلاری کلینتون در صورت رئیس جمهور شدن نیز همانند اوباما به رژیم صهیونیستی کمک خواهد کرد.

شعار سال: بر اساس نظر سنجی موسسه بروکینگز ، 50 درصد از آمریکایی ها معتقدند هیلاری کلینتون در صورت رئیس جمهور شدن همانند اوباما به رژیم صهیونیستی کمک خواهد کرد

در این نظر سنجی که نتایج آن اخیرا منتشر شد 59 درصد از پاسخگویان مستقل، 57 درصد دموکرات و 40 درصد از پاسخگویان جمهوری خواه گفته اند کمک آمریکا به رژیم صهیونیستی زیاد است .

اخیرا دولت اوباما یک بسته کمک نظامی برای رژیم صهونیستی به مبلغ حدود 40 میلیارد دلار را اعلام کرد که در دهه آینده به این رژیم پرداخت خواهد شد .

این بسته که در چارچوب روابط ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی ارائه خواهد شد مورد بحث های زیادی قرار گرفته است.

گروه های سیاسی لیبرال و طرفدار صلح معتقدند این کمک ها به جنگ افروزی بیشتر در خاورمیانه منجر خواهد شد در حالی که گروه های محافظه کار معتقدند که این کمک ها برای حفظ برتری رژیم صهیونیستی بر همسایگان عرب این رژیم و حفظ صلح و تضمین جریان نفت لازم است .

همچنین برخی از ناظران مسائل آمریکا معتقدند اعلام این بسته در مقطه کنونی ، گامی از سوی حزب حاکم آمریکا برای جلب حمایت لابی یهود از هیلاری کلینتون است ، چون در دوران ریاست جمهوری اوباما تنش های زیادی بین آمریکا و رژیم صهیونیستی به وجود آمد و یهودیان آمریکا که به صورت سنتی به حزب دموکرات رای می داند از این حزب فاصله گرفتند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 15 مهر95 ، کد مطلب: 1206561: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین