پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
فرمانده ارشد آجا در خراسان ‌جنوبی با بیان اینکه در 31 شهریور سال 59 نیروهای مقتدر نظام از ملت خود دفاع کردند، گفت: دفاعی که از ملت و ناموس و اسلام باشد مقدس است.
شعارسال: یوسفی با بیان اینکه استکبار با همه داشته های ما مخالف است و دست بردار نیست و آمریکا دشمن اصلی ماست، افزود: تسلیحات و دانش خود را به روز کرده ایم و با تمام توان از قرآن، اسلام ، حریم ولایت و اهل بیت(علیهماالسلام ) دفاع می کنیم.

وی افزود: استکبار جهانی دست از توطئه بر نداشت و با همکاری 35 کشور با استفاده از یک فرد قدرت طلب در همسایگی ایران جنگی را به انقلاب نوپای جمهوری اسلامی ایران تحمیل کردند.و به نقل از خاورستان امیر سرتیپ دوم ستاد قوام یوسفی فرمانده ارشد آجا در خراسان ‌جنوبی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک دهه ولایت و تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در سال 57 تحت ولایت پیامبرگونه امام راحل شکل گرفت و با دسیسه های زیادی مواجه بود اما با حضور مقتدرانه نیروهای مسلح و مردم و تحت رهبری ولایت فقیه فتنه ها به شکست انجامید.

فرمانده ارشد آجا در خراسان ‌جنوبی با بیان اینکه در 31 شهریور سال 59 نیروهای مقتدر نظام از ملت خود دفاع کردند، گفت: دفاعی که از ملت و ناموس و اسلام باشد مقدس است.

یوسفی خاطرنشان کرد: دشمن اهداف مختلفی مانند تسلط بر خوزستان و خلیج فارس و سرنگونی انقلاب اسلامی را در حمله به کشور دنبال می کرد اما مردم ما با تقدیم بیش از 500 هزار جانباز، 200 هزار شهید و 40 هزار آزاده و دو هزار و 888 روز جنگ اجازه ندادند دشمن حتی به یک هدف خود برسد.

وی با اشاره سخن امام راحل که فرمود: "در هشت سال دفاع مقدس ابهت شرق و غرب شکست"، افزود: مردم ما در مکتب امام حسین (علیه السلام) درس فرا گرفته بودند.

فرمانده ارشد آجا در خراسان ‌جنوبی با بیان اینکه مردم در غدیر پیمان بستند و یا به امام حسین (ع) نامه نوشتند اما پیمان شکنی کردند، افزود : به تعهدات آل سعود ، اسرائیل و امریکا اعتمادی نیست و باید بدانیم که آمریکا همیشه دشمن ماست.

یوسفی با بیان اینکه مردم ما با آنچه از مکتب امام حسین (ع) فرا گرفته بودند در هشت سال دفاع مقدس با ایمان به "ما می توانیم" پیروزی را نصیب نظام اسلامی کردند، گفت : دشمن با همه رویکردهای جنگی اش آمده بود و ما با بهره گیری از نعمت ولایت ایستادیم و به فرموده امام راحل دفاع مقدس نظام ما را بیمه کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهدای ما صورت بر خاک گذاشتند تا پرچم کشور به اهتزاز درآید و به زمین نیفتد.

فرمانده ارشد ارتش در خراسان ‌جنوبی بیان کرد: با دفاع مقدس و با وجود تحریم ها دانش نظامی و توان دفاعی خود را بالا بردیم و اکنون شعار ما می توانیم را تغییر می دهیم و می گوییم که در رکاب ولایت برای حفاظت از اسلام و مسلمانان جهان آماده ایم.

یوسفی با اشاره به اهمیت توجه به نیروهای مسلح، افزود : هیچ قدرتی نابود نشد مگر اینکه نیروهای مسلح آن ضعیف شد.

وی ادامه داد: آن های که شعار می دهند که نیروهای مسلح به چه درد می خورد بدانند که نیروهای مسلح بازوان توانمند نظام و خادم ملت بصیر و ولایتمدار هستند و نیاز است که نیروهای مسلح توجه کنیم و آمادگی دفاعی خود را بالا ببریم.

فرمانده ارشد آجا در خراسان ‌جنوبی اضافه کرد: این آمادگی سبب می شود که دشمنان قسم خورده ما و مشرکان زمان به خود اجازه ندهند که گوشه چشم چپی به مملکت ما داشته باشند.

یوسفی با بیان اینکه برخی می خواهند بخشی از نیروهای مسلح را از نظام حذف کنند، افزود: برخی در اوایل انقلاب از حذف ارتش سخن گفتند و امام راحل استحکام ارتش را برای دوام انقلاب مطرح کردند و پاسخ آن افراد را دادند.

وی تصریح کرد: امروز همان دشمنان را داریم اما با عنایت و لطف الهی و با داشتن ولایت فقیه و مسئولان خدمتگزار ولایت در مقایسه با سایر کشورهای منطقه و حتی خود آمریکا کشوری امن داریم.

فرمانده ارشد ارتش در خراسان ‌جنوبی با اشاره به امنیت خراسان جنوبی علی رغم وجود 460 کیلومت مرز مشترک با افغانستان، گفت: ما در هشت سال دفاع مقدس یاد گرفتیم که باید قانع و صادق باشیم و به کار خود ایمان داشته باشیم .

یوسفی با بیان اینکه استکبار با همه داشته های ما مخالف است و دست بردار نیست و آمریکا دشمن اصلی ماست، افزود: تسلیحات و دانش خود را به روز کرده ایم و با تمام توان از قرآن، اسلام ، حریم ولایت و اهل بیت(علیهماالسلام ) دفاع می کنیم.

وی ادامه داد: توطئه استکبار جهانی با تغییر رویکرد به سمت مسائل فرهنگی مانند فضای مجازی و یا حمایت از گروه های سلفی ادامه دارد و ما باز هم با اتحاد و داشتن آمادگی از نظام و ملت خود دفاع می کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی نسل آگاه، تاریخ انتشار: شنبه 3 مهر 1395 ، کدخبر: 11371 ، www.nasleagah.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
0
0
هیچ قدرتی نابود نشده ،مگر حمایت مردمی خود را از دست داده باشد، جناب سردار
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین