پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار صبح امروز در جلسه شورای فنی استان، با بیان این مطلب افزود: با توجه به منابع مالی محدود؛ بایستی دقت شود تا پروژه های عمرانی با کیفیت مطلوب اجرا و در راستای سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، عمر مفید پروژه ها حداقل دو برابر شود.
شعارسال: وی با اشاره به شرایط خاص خراسان جنوبی به لحاظ بلایای طبیعی و همچنین تعداد زیاد پروژه های نیمه تمام استان، تاکید کرد: کنترل و نظارت پروژه ها در حین اجرا بایستی طبق برنامه مشخص و با جدیت انجام شود تا کیفیت پروژه ها بهبود یابد و اگر پروژه ای تخریب شود؛ این خیانت به کشور و بیت المال است.

وی از دبیرخانه شورا خواست: همه ساله دستگاه های اجرایی استان در مباحث نظارتی و کیفیت اجرای پروژه ها، ارزیابی و دستگاه هایی که عملکرد ضعیفی در این زمینه داشته اند را به مردم اطلاع رسانی نماید.

مهندس نخعی نژاد تصریح کرد: باید تلاش کنیم اجرای پروژه های عمرانی در بخش دولتی، تنها توسط دستگاه های اجرایی ذیصلاح مانند راه و شهرسازی صورت پذیرد.

وی در ادامه بحث آموزش عوامل اجرایی و فنی دستگاه های اجرایی و شهرداری ها را بسیار مهم دانست و متذکر شد: در چارچوب یک برنامه منظم و مستمر بایستی دوره های آموزشی تخصصی برای کارشناسان فنی دستگاه ها برگزار شود.

وی همچنین با اشاره به ضرورت کنترل کیفیت مصالح مصرفی در پروژه های عمرانی، از مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان؛ خواست: از این پس در هریک از جلسات شورای فنی استان، گزارشی از کیفیت مصالح ساختمانی مصرفی در استان را ارائه نماید.

این گزارش حاکیست؛ در این جلسه همچنین گزارشی از عملکرد کمیته های چهارگانه شورای فنی استان شامل کمیته های پیمان، نظارت، آموزش وکنترل کیفیت مصالح ساختمانی؛ ارائه شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت معاونت هماهنگی امور عمرانی، تاریخ انتشار: چهارشنبه 7 مهر 1395 ، کدخبر: - ، www.sk-o.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
0
0
مهندس جان لطفا حرفی بزن که بشود اجرایی کرد. مگر می شود که یک شبه عمر پروژه ها را دو برابر کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین