پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۲۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
جلسه پیگیری و بررسی وضعیت پروژه‌های بیمارستانی استان برگزار و از راه‌اندازی فاز نخست بیمارستان فوق تخصصی نور قم تا پایان سال ۱۴۰۰ خبر داده شد.

شعار سال: جلسه پیگیری و بررسی وضعیت پروژه‌های بیمارستانی استان عصر امروز با حضور استاندار قم، معاونان استاندار و مدیران دستگاه‌های مختلف در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد.

معاون استاندار قم در این جلسه اظهار داشت: این بیمارستان در اردیبهشت‌ماه سال 97 عملیات کلنگ زنی آن شروع و قرار است اگر موانعی بر سر پیشرفت آن نباشد فاز نخست آن تا پایان سال 1400 افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

به گفته محسن بهشتی این بیمارستان خیرساز در 240 هزار مترمربع زیربنا با یک بلوک اقامتی در نظر گرفته‌شده است و پیشرفت فیزیکی این بیمارستان در بخش سازه 95 درصد بوده و کارگاه آن‌هم فعال است و شرایط طبق برنامه زمان‌بندی‌شده در حال پیشرفت است.

وی اضافه کرد: از ابتدای بحث بیمارستان نور شرکت آب و فاضلاب پیگیر بحث فاضلاب بیمارستان بوده و مقرر شد تا 1.8 دهم شبکه تا نزدیک‌ترین مکانی که به شبکه فاضلاب متصل باشد ایجاد شود، همچنین استفاده از پساب بیمارستان‌ هم ممنوع است و هرچه تخت‌های بیمارستان افزایش یابد پساب آن‌هم افزایش خواهد یافت.

ایجاد تصفیه‌خانه کوچک برای بیمارستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در ادامه این جلسه تصریح کرد: با نگاه مثبتی که بین مسئولان استانی وجود داشته ما نیز کمک به احداث این بیمارستان خواهیم کرد، این بیمارستان در بحث آب اصلاً شبکه‌ای نداشته ما یک انشعاب در بیمارستان داریم؛ شبکه فاضلاب با دیدگاه گذشته فرق کرده و ما دنبال مطالعه نرفتیم و فاضلاب بیمارستانی متفاوت است.

علی جان صادق‌پور عنوان کرد: برای  فاضلاب خانگی یک تصفیه‌خانه کوچکی تهیه می‌شود و پیشنهاد می‌کنیم یک تصفیه‌خانه کوچک استفاده شود و پساب آن‌هم شهرداری استفاده کند، اعتبار چنین تصفیه‌خانه‌ای تنها یک میلیارد تومان است چراکه رویکرد دنیا کوچک‌سازی فاضلاب است .

غلامرضا جانقربان معاون معماری و شهرسازی شهرداری قم نیز یادآور شد: شهرداری هم مشکلی با پیشرفت این پروژه ندارد و همکاری لازم را انجام داده است و بر اساس نقشه‌های این پروژه پروانه آن شهرداری صادر کرده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 1 دی ۱۳۹۹، کد خبر:2414723، tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
0
قم با این جمعیتی که این روزها داره و مهاجرینی که روز به روز دارن زیاد هم میشن نیاز داره که بیمارستان هاش توسعه پیدا کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
0
0
از اين وعده ها به مردم زياد دادين مردم ديگه واقعا باورشون نميشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین