پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۱۸۳۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵
قالیباف با نوعی قیافه علامه گی با تشریح تقسیم شدن دلال‌ها به دو گروه دلال سمت عرضه و تقاضا، تشریح می‌کند که چگونه این مثلا ۲۰۰ نفر می‌توانند باعث بر هم زدن نظم بازار خودرو شوند. اما هیچ صحبتی نمی‌کند که منافع مشترک و سلسله مراتبی برای هماهنگی این ۲۰۰ نفر چگونه است؟ حرفی هم نمی‌زند که این رویه در تمام دنیا وجود دارد و دولت‌ها برای جلوگیری از این کار، بجای دخالت در حوزه عرضه-تقاضا، سمت مالیات رفته و با بستن مالیات مضاعف بر کد ملی و تهیه شناسنامه اقتصادی- اجتماعی افراد، بازار را کنترل می‌کند. بعضی از پخمه بازی‌ها، چقدر خنده دار است. حاضریم، ساماندهی این حوزه را کنتراتی برای دولت انجام دهیم. بسم الله.

  شعار سال:مافياي قيمت‌گذاري خودرو چطور بازار را به چالش مي‌کشاند.

تعداد بازدید : 5


پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از کانال عصر ایران

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
0
0
اينكه ما درون شوراي قيمت گذاري و رقابت هم نفوذي داريم اسف باره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
0
0
مافياي خودروسازي در ايران براي چي بايد اين همه دست در افزايش و كاهش قيمت ها داشته باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین