پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۸۷۵۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح جامع ساماندهی خودرو به مجلس ارئه شده است، گفت: مالیات یک روش بازدارنده‌ای است که اجازه جولان به افراد دلال در بازار را نمی‌دهد.
شعار سال: مصطفی طاهری اظهار داشت: طرح جامع ساماندهی خودرو به مجلس شورای اسلامی ارائه شده و امیدواریم هرچه زودتر این طرح تصویب شود.

وی با تاکید بر اینکه طرح ساماندهی خودرو در دست بررسی و اقدامات لازم است، گفت:  این طرح شامل برنامه بلندمدت و کوتاه‌مدت است و امیدواریم با اجرایی شدن این طرح قیمت خودرو کاهش یابد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هدف این طرح در بلندمدت  این است که تولید خودرو و عرضه آن افزایش یابد، افزود: قطعا با این شیوه قیمت خودرو کاهش محسوسی پیدا می‌کند.

وی افزود: بر‌اساس طرح جامع ساماندهی خودرو، کسانی که چندین خودرو به‌نام دارند و افراد سودجویی که اقدام به دلالی یا احتکار خودرو می‌کنند و سبب گرانی در بازار می‌شوند باید مالیت بر خودرو بپردازند.  مالیات یک روش بازدارنده‌ای است که اجازه جولان به افراد دلال در بازار را نمی‌دهد.

طاهری یادآور شد: طرح جامع ساماندهی خودرو ارائه شده و در کمیسیون مربوط برررسی و امیدواریم هر چه زودتر نهایی شود.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۹، کدخبر: ۲۳۰۵۴۰۰، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
0
0
اینا فقط طرح میدن ولی هر روز و هر ساعت وضعیت خودرو نابسامان تر و گرانتر میشه.طرح بدون اجرا و بدون پشتوانه هیچ اهمیتی نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین