پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۸۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
با ابلاغ رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور "ارسلان عباسی" به عنوان رئیس شعبه اول تعزیرات حکومتی و رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی منصوب شد.
شعار سال: جلسه تکریم ومعارفه روسای قدیم و جدید تعزیرات حکومتی با حضور مدیرکل تعزیرات حکومتی، فرماندارشهرستان بهمئی، فرمانده سپاه، دادستان عمومی و انقلاب، اعضای شورای تامین و شورای اداری درسالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزارشد.

صالحی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در این جلسه به بیان اهداف و وظایف سازمان تعزیرات حکومتی پرداخت و فرماندارشهرستان نیز خواهان پیگیری، بررسی و بازرسی بازار و فعالیت‌های اقتصادی در این شهرستان شد.

حبیبی منش، دادستان شهرستان بهمئی نیزدر این آیین اظهار کرد: به عنوان دادستان و در حیطه وظایف دادستانی آماده همکاری در پیشبرد اهداف قانونی سازمان هستیم، درادامه این آیین نیز از زحمات "بازرگان" مدیرسابق تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی تقدیر و" ارسلان عباسی" رسما به عنوان رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی منصوب شد.

عباسی دراین جلسه گفت: آماده خدمت به مردم عزیزشهرستان بهمئی بوده و با همکاری سایرنهاد‌ها و سازمان‌ها نسبت به پیگیری و رسیدگی اموربازار و تخلفات احتمالی درحیطه وظایف و صلاحیت‌ها اقدام خواهدشد که ازافتخارات بنده خدمت به مردم این دیار خواهد بود و قبلا نیز دراین راستا سابقه خدمت در این شهرستان و توابع را داشتم و این باعث افتخارمن است.

گفتنی است ارسال عباسی قبل از این مسئولیت ریاست تعزیرات حکومتی گچساران را عهده دار بود؛ بنابراین آیین معارفه رئیس جدید تعزیرات حکومتی گچساران که ظاهرا یکی از روسای شعب استان هستند، متعاقبا در روز‌های آینده اعلام خواهد شد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  صبح زاگرس، تاریخ انتشار:  4 دی ۱۳۹۹، کد خبر:168025، sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
0
0
خداییش برای چی باید این استان این همه اماج بلایا و فساد های حکومتی باشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0
0
با این اوضاعی که این روزها به وجود اومده باید موند و خبرگزاری هارو دنبال کرد تنها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین