پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۱۶
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی بیان داشت :برای ارتقاء این نمایندگی به اداره باید مسئولین شهرستانی وسایل و تجهیزات را از قبیل یک دستگاه خودرو ، تجهیزات اداری مانند سیستم و پرینتر های مخصوص ، جی پی اس دوفرکانسه و ... را تامین کنند

شعار سالدر شرایطی که اکثر شهرستان های استان خراسان جنوبی دارای اداره مستقل ثبت اسناد هستند ولی راه اندازی این اداره در شهرستان سربیشه که پس از سالها از ارتقاء این شهر به شهرستان می گذرد همواره یکی از دغدغه های مردم و مسئولین در این شهرستان بوده که هنوزمحقق نشده است .

راه اندازی نمایندگی ثبت و اسناد در این شهرستان در سال 1393 آنهم در شرایطی که تمامی کارهای مربوط به آن از قبیل تامین ساختمان، وسایل اداری ، وسایل ارتباطی و .. توسط دستگاه های اجرائی داخل خود شهرستان و کمک برخی خیرین تامین شده بود نیز نتوانست کمک شایانی در راه اندازی هرچه سریعتر اداره ای مستقل در این شهرستان نماید .

حاجی پور مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی در حاشیه مراسم افتتاح نمایندگی ثبت اسناد سربیشه در سال 1393 و در گفتگو با خبرنگاران (گفتگوی مدیر کل ثبت اسناد خراسان جنوبی با باشگاه خبرنگاران جوان سربیشه کلیک کنید ) نیز قول راه اندازی و ارتقاء این نمایندگی به اداره را در نیمه نخست سال 1394 داده بود که با گذشت یک سال از آن موعد هنوز این وعده تحقق نیافته است .

خبرنگار آوا در مصاحبه هایی موضوع راه اندازی این اداره در شهرستان سربیشه را پیگیری می کند

حاجی پور مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار ما گفت : کلیه امورات مربوط به راه اندازی نمایندگی ثبت اسناد سربیشه درسال 93 توسط خیرین و مسئولین شهرستان سربیشه انجام گرفته و راه اندازی این اداره نیز در گرو ادامه حمایت ها ی مالی مسئولین این شهرستان می باشد .

وی با بیان اینکه برای ارتقاء این نمایندگی به اداره باید مسئولین شهرستانی وسایل و تجهیزات را از قبیل یک دستگاه خودرو ، تجهیزات اداری مانند سیستم و پرینتر های مخصوص ، جی پی اس دوفرکانسه و ... را تامین کنند اضافه کرد پس از تامین این موارد لیست این اموال جهت تایید به تهران ارسال می گردد و پس از تاییده تهران اداره در این شهر ستان شروع به کار خواهد کرد .

مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی همچنین یاد آور شد هزینه یکی از اقلام این موارد که یک دستگاه جی پی اس دو فرکانسه می باشد بیش از 150 میلیون تومان است .

حاجی پور همچنین با بیان اینکه راه اندازی ادارات ثبت اسناد در شهرهایی همچون بشرویه با کمک مسئولین شهرستانی انجام گرفته یاد آور شد در طول سال 94 هیچ کمکی از سوی مسئولین شهرستانی برای راه اندازی این اداره نشده و تجهیزاتی نیز که توسط مسئولین خریداری شده است پاسخگوی امورات مربوط به این اداره نیست .

عاصفی رئیس شورای اسلامی شهر سربیشه نیز در گفتگو با خبرنگار آوای سربیشه بیان داشت تاکنون برای راه اندازی نمایندگی ثبت اسناد در شهرستان سربیشه بیش از 28 میلیون تومان با کمک خیرین و مردم هزینه شده است .

رئیس شورای اسلامی شهر سربیشه همچنین خاطر نشان کرد کلیه لوازمی که در سال 1393 برای تجهیز این نمایندگی خریداری شده با نظر مستقیم مسئول فنی اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی بوده و پیگیری های لاز م نیز برای اخذ چارت سازمانی اداره ثبت اسناد در سطح مسئولین ارشد کشوری نیز انجام شده و 4 نفر نیرو در این چارت پیش بینی شده اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد با توجه به هزینه هایی که مسئولین و مردم این شهرستان برای تجهیز نمایندگی ثبت اسناد شهرستان سربیشه کرده اند و با توجه به قولهای مسئولین ثبت اسناد و املاک خراسان جنوبی می طلبد کار ارتقاء این نمایندگی به اداره در اسرع وقت انجام شود

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی آوا سربیشه، تاریخ انتشار: 19 تیر 1394، کد مطلب: 19680:www. ava-sarbisheh. ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین