پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۵۰۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹
وزیر نفت در حکمی غیرقانونی مجوز تاسیس مرکز فناوری را به مشاور ارشدش داده است.
شعار سال: ظاهرا وزیرنفت با ارائه مجوز میلیاردی به ختلان مشاور ارشد خود، در تلاش برای ایجاد مرکز فناوری در دانشکده حسابداری واقع در باشگاه ستارخان نفت است. این درحالی است که بنابر قانون حاکم بر ایجاد مراکز فناوری، این اقدام وزارت نفت فراقانونی محسوب می‌گردد و باید مسوولان این وزارتخانه جوابگوی ابهاماتی، چون تعیین منابع مالی پیش از ارائه اساسنامه و عدم طی فرایند قانونی، چون تعیین مدیریت و هیات امناء این مرکز باشند!
بنابراین گزارش و براساس ماده ۱ قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور، پارک‌های علمی و فناوری دارای مجوز از شمول قانون محاسبات عمومی و مدیریت خدمات کشوری مستثنی و اعتبارات تخصیصی کمک تلقی و هزینه‌های قطعی منظور می‌شود.
به زبانی ساده تر، پیش از آنکه مراحل قانونی ایجاد این مرکز فناوری صورت بگیرد زنگنه با ارائه مجوز به ختلان مراحل ساخت را با تامین مالی ظاهرا میلیاردی آغاز کرده است که دراین بین این سوال همچنان به قوت خود باقی است که این عجله برای ساخت بدون طی مراحل قانونی به چه علت بوده است؟ و اساسا ردیف بودجه تخصیص داده شده به این امر بر چه مبنایی محاسبه و تامین گردیده است؟
لذا موافقت اصولی منوط به مجوز از نهاد‌های ذیربط است و طبیعتا ایجاد شخصیت حقوقی (اساسنامه وطی فرایند قانونی) قبل از هرگونه هزینه و ردیف مالی ضروری است. حال بنا بر عکس‌های منتشر شده دراین گزارش که نشان از آغاز ساخت این مرکز در محل مذکور دارد این سوال همچنان به قوت خود باقی است که مدیریت و هیات امناء این مرکز چه کسانی هستند؟ و مهمتر از آن جایگاه این ساختار در نفت با توجه به ساختار پژوهشگاه صنعت نفت چیست؟
 
 
مجوز میلیاردی زنگنه به مشاورش
 
مجوز میلیاردی زنگنه به مشاورش
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از نفتی‌ها، تاریخ انتشار:۱۴ دی ۱۳۹۹، کد خبر:۳۹۸۷۶، www.naftiha.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
0
0
هميشه در پايان دوره هشت ساله از اين تصميمات بر باد و فنا ده داريم توسط دولت و زير مجموعه هاش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
0
0
اين ها تو اين هشت سال كندن و بردن ديگه نيازي به اين ماه هاي پاياني ندارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
0
0
اينا نشون ميده كه چقد اوضاع فشله كه هركي هرچقد تونست ميتونه مجوز بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
0
0
فساد از گوشه گوشه این دولت یه چشم میخوره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین