پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۹۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تصویب منطقه آزاد مهران بطور جدی در مرکز پیگیری می‌شود و امیدواریم پس از مطرح شدن در صحن مجمع، اقدامات لازم در خصوص تصویب آن انجام شود.
شعار سال: محسن رضایی روز سه‌شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار داشت: مردم ایلام با وجود برخورداری از کمترین جمعیت و وسعت کشور، بیشترین سهم را در پیروزی دفاع مقدس داشتند.

وی یادآور شد: مردم ایلام همواره در جنگ هشت ساله تمام تلاش خود را بکار گرفتند و شهدای بسیاری را به انقلاب تقدیم کردند.

امام جمعه ایلام: تصویب منطقه آزاد مهران، رونق سرمایه‌گذاری و اشتغال ایلام را بدنبال دارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز در این دیدار گفت: چنانچه منطقه آزاد تجاری مهران به تصویب برسد موجب رونق تجارت، سرمایه‌گذاری و اشتغال در استان خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین الله‌نور کریمی‌تبار در خصوص سامانه گرمسیری استان نیز از دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خواست: با پیگیری مکرر اعتبار لازم را تخصیص دهند.

وی ابراز امیداواری کرد: با پیگیری مسوولان استانی و کشوری، پروژه سامانه گرمسیری در آینده نزدیک با تخصیص اعتبار کافی به بهره‌برداری برسد.

امام جمعه ایلام گفت: مردم و عشایر ایلام با کمترین امکانات و تجهیزات برای دفاع از آرمان‌های انقلاب از جان و مال خود گذشتند و در برابر رژیم مهاجم عراق جنگیدند.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار یادآور شد: همدلی بسیار خوبی بین مسوولان و مردم وجود دارد و شرایط استان از نظر بحث امنیت بسیار خوب است

وی تاکید کرد: ایلام با توجه به مرز طولانی در کشور از نظر قاچاق دام و مواد مخدر کمترین میزان را به خود اختصاص داده است.

دبیر تشخیص مصلحت نظام صبح امروز سه‌شنبه از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد این استان شد و مورد استقبال رسمی محمد نوذری معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام و مسوولان استانی قرار گرفت.

حضور در مزار شهدای ایلام، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام، دیدار با خانواده شهیدان جمال‌الدینی و فتحی زاده و همچنین حضور در نشست اقتصاد مقاومتی استان در برنامه سفر یک روزه دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 16 دی  1399، کد خبر: 4956563،  www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
0
0
منطقه ازاد مهران در ايران مدت ها بود كه شرايط ويژه اي رو دنبال ميكرد ايشالله بررسي هاي لازم روانجام بدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
منطقه آزاد مهران هم مانند سایر مناطق آزاد می‌شود، فقط اسم منطقه آزاد را دارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین