پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۲۲۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲
طبق برخی گمانه زنی‌های رسانه ای، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار سابق گچساران از گزینه‌های تصدی استانداری ایلام هستند.
شعار سال: دولت دوازدهم ماه های پایانی عمر خود را می گذراند اما در این میان بحث تغییر و تحول در مجموعه دولت و دستگاه های زیرمجموعه آن همچنان وجود دارد و هر روز خبرهایی مبنی بر جابجایی مدیران رده های مختلف دولت به گوش می رسد.
 
کهگیلویه و بویراحمد نیز در چند ماه اخیر شاهد تغییر و تحولات زیادی به خصوص در راس فرمانداری‌های این استان بوده است به گونه‌ای که فرمانداران هر سه شهرستان بزرگ استان یعنی بویراحمد، کهگیلویه و گچساران تغییر کردند تا عمر فرمانداری آن‌ها به قرن پانزدهم شمسی نرسد.

اما در این میان شاید مهمترین شایعات و گمانه زنی‌هایی که در فضای سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد وجود داشت و همچنان نیز ادامه دارد ابقا یا کنارگذاشتن حسین کلانتری از سمت استانداری کهگیلویه و بویراحمد بوده است؛ موضوعی که برخی کارشناسان و رسانه‌ها آن را واجب می‌دانند و عقیده دارند کلانتری نتوانسته است آن طور که لازم بوده است در کهگیلویه و بویراحمد خدمت کند و تحول خاصی در شرایط کلی این استان به وجود نیامده است.
 
تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد

گمانه زنی تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ماه‌های پایانی عمر دولت تدبیر و امید شاید کمی عجیب به نظر برسد، اما این شایعات حول حسین کلانتری تنها در کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد و امروز برخی رسانه‌ها خبر جدیدی را در خصوص استاندار کهگیلویه و بویراحمد منتشر کرد.

بر اساس اخبار منتشر شده تغییر در استانداری ایلام موجب شده است تا در محافل و مجالس مردمی، رسانه‌ای و سیاسی استان ایلام هر روز یک گزینه جدید برای تصدی استانداری ایلام مطرح شود، اما ظاهراً دولت هنوز به گزینه نهایی نرسیده است، در میان گزینه‌های مطرح علاوه بر محمد نوذری که سرپرست استانداری ایلام را عهده دار است، نام گزینه‌های بومی این استان از جمله حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز به چشم می‌خورد.

همچنین در میان اسامی ذکر شده نام یک کهگیلویه و بویراحمدی دیگر یعنی منوچهر حبیبی نیز دیده می‌شود که سابقه فرمانداری در شهرستان گچساران و مدیرکلی راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین را در کارنامه دارد.

با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات شایعات و گمانه زنی‌ها در خصوص تغییر مدیران دولتی نیز بیش از پیش شده است و باید دید اگر قرار است چنین تغییراتی در بدنه مدیریتی کلان دولت ایجاد شود فایده‌ای نیز خواهد داشت یا تنها برای مرهم گذاشتن بر زخم‌های ایجاد شده در این ۲ استان محروم است.

مدتی پس از روی کار آمدن حسین کلانتری در کهگیلویه و بویراحمد، همواره شایعاتی در خصوص تغییر وی وجود داشته است و با توجه به مقطع حساس کنونی و به خصوص موضوع زلزله در سیسخت، شاید تداوم حضور وی در استان منفعت بیشتری از تغییر در این شرایط داشته باشد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از صبح زاگرس، تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹، کدخبر: sobhezagros.ir، ۱۸۱۷۷۹
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
آیا لزوما باید تغییری انجام شود؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین