پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۷۶۰۳
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
اخبار رسیده حاکی از این است که برخی از نمایندگان مجلس در استان‌ها با سوابق سیاسی مشخص؛ در تلاشند تا برخی از استانداران دولت روحانی مانند فریدون همتی و برخی دیگر را به وزارت کشور برای تصدی استانداری‌ها تحمیل کنند!
شعارسال: اخبار رسیده حاکی از این است که برخی از نمایندگان مجلس در استان‌ها با سوابق سیاسی مشخص؛ در تلاشند تا برخی از استانداران دولت روحانی مانند فریدون همتی و برخی دیگر را به وزارت کشور برای تصدی استانداری‌ها تحمیل کنند!

به عنوان مثال افرادی مانند فریدون همتی پدر همسر امیر حسین آزاد (فرزند آزاد استاندار اسبق همدان) از متهمان پرونده فساد اقتصادی موسسه البرز ایرانیان که چندی پیش در گزارشی خواستار محاکمه آن‌ها شده بود طی نامه‌های رسمی از سوی نمایندگان به وزارت کشور دولت جدید معرفی شده اند.

این مصادیق باز هم وجود دارد و در صورت نیاز اطلاع رسانی خواهد شد، اما به نظر می‌رسد دولت آیت الله رئیسی که اصلی‌ترین شعار او فساد ستیزی و عدالت طلبی است باید بیشتر مراقب پوست خربزه برخی نمایندگان و یا مراجع پیشنهاد دهنده، زیر پای دولت باشد.

ماجرای معرفی برخی استانداران در معرض محاکمه دولت روحانی به دولت رئیسی
 
شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته ازپایگاه خبری دانا، تاریخ انتشار:۱۲ شهریور ۱۴۰۰ کدخبر:۱۷۶۵۰۰۸، www.dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین