پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۴۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲
امام جمعه ایلام با اشاره به مشکل بزرگ بیکاری در استان، گفت: جوانان استان ایلام نیازمند اشتغال و کار هستند.

شعار سال:حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر روز پنجشنبه در دیدار با معاون اجتماعی اجرایی فرمان امام اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت با ایجاد کارخانه تولیدی بزرگ با ظرفیت اشتغال زایی بالا، زمینه به کارگیری تعداد زیادی از بیکاران جویای شغل را بکارگیری کنند.
 
امام جمعه ایلام با اشاره به مشکل بزرگ بیکاری در استان، گفت: جوانان استان ایلام نیازمند اشتغال و کار هستند.
 
حجت الاسلام کریمی تبار با تاکید بر حمایت و سرمایه گذاری بنیاد برکت در راستای تامین آب عشایر و روستاهای استان، گفت: فعالیت‌های بنیاد برکت در حمایت و خدمت به مردم ارزشمند است.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: تامین آب شرب و خرید دام مازاد عشایر و روستاییان با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام یک نیاز ضروری است.
 
وی افزود: یکی دیگر از مشکلات این قشر فروش دام‌های مازاد آنهاست و دامداران عشایر و روستایی مجبور به فروش ارزان قیمت دام‌های خود به دلالان هستند در حالی که دولت یا ستاد اجرایی فرمان امام امکان خرید این دام‌ها را با قیمت تضمینی دارند.
 
کریمی تبار عنوان کرد: روستاهای استان که بخش از زندگی آنها از طریق دامداری تامین می‌شود نیز به دلیل مشکلات تامین آب مجبور می‌شوند به حاشیه شهرها مراجعه کرده و ساکن شوند.
 
آمادگی احیای ۳۰۰ قنات و آبرسانی به ۵۰۰ روستای استان ایلام
 
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برنامه‌های مختلف ی را در بخش‌های مختلف از جمله سرمایه گذاری، توسعه زیرساخت‌های و…در دستو ر کار خود دارد.
 
علی عسگری بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آمادگی احیای ۳۰۰ قنات و آبرسانی به ۵۰۰ روستای استان ایلام را دارد که باید مسئولان آبفا و امور عشایر استان ایلام مناطق دارای اولویت را مشخص کنند.
 
وی تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت در مباحث محرومیت زدایی و اشتغال زایی و کمک به واحدهای نیمه تعطیل ورود می‌کند و هم در کاهش یا رفع چالش‌های ملی نظیر تهیه واکسن برای ویروس کرونا مشارکت دارد.
 
عسگری اظهار کرد: نصب دستگاه آنژیوگرافی و سنگ شکن در استان از دیگر برنامه‌های درمانی بنیاد برکت در استان ایلام است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  مهر، تاریخ انتشار: 13 خرداد1400، کدخبر: ، 5227384/www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
اگر سریعتر اولویتها مشخص شوند و سپس سریعتر اجرا شوند رضایتمندی مردم هم بیشتر می‌شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین