پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۵۱۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
وزیر مگر چقدر بیکار است که برای افتتاح چنین پروژه‌هایی باید برود؟ وقتی نظام نظارتی ما دچار چنان آسیبی شده که آزادی لاقید به وزرا می‌دهد، وقتی حجمی از رسانه‌های کشور بجای انجام تکالیف حرفه‌ای و نقد اصلاحی، مزدبگیر می‌شوند، باید هم چنین افتتاحیه‌ها و عملکردی از فعالیت وزیر راه و شهرسازی کشور، گزارش شود. ناامیدمان کردید آقای اسلامی!
شعار سال: چهاربانده ساختن محور شاهرود - آزادشهر از چند سال پیش آغاز شده و اکنون ادارات کل راه وشهرسازی شاهرود و استان گلستان در حال اجرای این محور هستند.

محمد اسلامی در این آیین گفت: اجرای این طرح که از ترافیک بالایی نیز برخوردار است ، یکی از خواسته های مردم این منطقه بوده است .

وی افزود : ۳۶ کیلومتر این محور که در حوزه شهرستان شاهرود قرار دارد ، چهاربانده شده و بخش دیگری از آن هم تا اردیبهشت سال آینده اجرا خواهد شد.

اسلامی گفت : ۱۰ کیلومتر دیگر از این مسیر در شهرستان شاهرود باقی مانده که با تکمیل آن سهم استان سمنان تمام می شود ، با تلاشی که از سوی استان گلستان انجام می شود ، چهاربانده ساختن این مسیر تا۲ سال آینده تکمیل خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی در باره محور سبزوار - میامی هم گفت: ۱۸ کیلومتر از این مسیر هم که یکی از نقاط پرحادثه بود تکمیل شده است.

وی گفت : تلاش می شود با فراهم ساختن زیرساخت های لازم در شرق استان سمنان ، راه های این منطقه از وضعیت مناسبتری برخوردار شود.

استان سمنان بیش از هشت هزار و ۶۱۲ کیلومتر بزرگراه، آزادراه و جاده اصلی و فرعی و بیش از یکهزار کیلومتر راه روستایی دارد.

وزیر راه و شهرسازی در سفری ۲ روزه از عصر چهارشنبه وارد استان سمنان شده و ضمن بازدید از برخی طرح های در حال اجرا در آیین افتتاح چند طرح نیز شرکت کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 25 دی 1399، کد خبر: 84185867،  www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
0
0
وزارت راه در ایران به هیچ عنوان نتونسته رفتارهای مثمر ثمری داشته باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
0
0
ای کاش جاده تهران شمال هم یک درصد اندازه این ها توسعه پیدا میکرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین