پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۶۵۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
محمود صادقی گفت: انتظار می‌رود قوای سه‌گانه کشور در یک دستگاه که ریتم واحد، هماهنگی و هم‌افزایی دارد، برای حل مشکلات مردم و فائق امدن بر معضلات از جمله خنثی‌سازی تحریم‌ها، کاهش سوء‌آثار تحریم‌ها و همکاری برای این که مردم از رنج و مشقت فعلی خارج شوند، بنوازند.
شعار سال: محمود صادقی، نماینده سابق مجلس با اشاره به ضرورت همراهی قوای سه گانه در پایان عمر دولت گفت: در شرایط فعلی که به دلایل مختلف، مشکلات معیشتی مردم بر هم انباشته شده و دلایل متفاوتی از جمله نارسایی‌هایی که در نظام کلان تدبیر و مدیریت کشور وجود داد و به تبع آن سوء‌مدیریت‌ها و ناهماهنگی بین اجزای حاکمیت و عدم یکپارچگی حکمرانی، معضلاتی را موجب شده است.  

تا مادامی که مشکلات معیشتی باشد، مردم به امر دیگری نمی‌اندیشند
وی ادامه داد: علاوه بر این‌ها، دو عامل دیگر نیز بی‌تاثیر نبوده‌اند. یکی از این عامل تحریم‌ها می‌باشد که ظرف چهار دهه‌ی گذشته به عنوان فشار حداکثری به کشور تحمیل شده و دیگری بیماری کرونا است که معضلی جهانی در جهت افزایش فشارها،   از رونق افتادن کسب و کار و ایجاد تنگنا‌های معیشتی است.  

نماینده مردم تهران در مجلس دهم با بیان آنکه انتظار می‌رود قوای سه‌گانه کشور در یک دستگاه که ریتم واحد، هماهنگی و هم‌افزایی دارد، برای حل مشکلات مردم و فائق امدن بر معضلات از جمله خنثی‌سازی تحریم‌ها، کاهش سوء‌آثار تحریم‌ها و همکاری برای این که مردم از رنج و مشقت فعلی خارج شوند، بنوازند؛ خاطر نشان کرد: مشکلات معیشتی در درجه نخست قرار دارد که تا مادامی که این مشکل وجود دارد، مردم به امر دیگری نمی‌اندیشند. در درجه بعد، بحث‌های مربوط به حقوق شهروندی، احترام به آزادی‌های مردم و حفط کرامت، نیازمند یکپارچگی قوا است.  

صادقی تصریح کرد: رهبری  به ایجاد هماهنگی در میان سران سه گانه در تشکیل شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا توجه داشتند. انتظار می‌رود  فضای ناهماهنگ و ملتهب فعلی کاهش پیدا کرده و با وجود آنکه با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورا‌ها و میان‌دوره‌ای خبرگان، تنش‌ها افزایش پیدا می‌کند از آن برای خلق فرصت نیز استفاده شود.  

این نماینده سابق مجلس افزود: این فرصت باید تلاش برای افزایش مشارکت مردم باشد. در واقع، مردم از سیستم حکمرانی کشور ناامید شده‌اند و هماهنگی قوا می‌تواند به مردم امید تازه بخشیده و چشم اندازی از امید برای آن‌ها ترسیم کند.

باید برای همه حق آزادی بیان به رسمیت شناخته شود 
وی اظهار کرد: من به عنوان یک شهروند و فعال دانشگاهی و سیاسی، توصیه‌ام با مسئولان این است که به امید مردم ضربه نزنند. گاهی دوستان می‌پرسند که چه کنیم؟ من می‌گویم بسیاری کار‌ها را نکنید. باید از هر اقدام و صحبتی که به امید مردم آسیب بزند در این  شرایط خودداری شود. البته شور و نشاط سیاسی و رقابت سیاسی باید وجود داشته باشد و یک‌دست شدن فضای سیاسی به نفع هیچ‌کس نیست.  

صادقی در پایان گفت: باید برای همه حق آزادی بیان به رسمیت شناخته شود و این می‌تواند جامعه را پویا و سرزنده کند. به امید چنین روزی!

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرآنلاین، تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹، کدخبر: ۱۴۷۶۴۰۱،   khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
قبول کنیم که معیشت مردم داره رزو به روز بدتر و سخت تر میشه و نمیتونیم شرایط رو در این زمینه بهبود بدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
این اقای صادقی با اون همه تحلیل های اشتباه خودش چطوری روش میشه باز در ملا عام حاضر بشه اخه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
0
0
اقتصاد ما بیمار بود بعد از اومدن کرونا همه چیز بدتر و بدتر شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین