پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۸۰۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
علی‌اصغر شاطری، پژوهشگر و کاشان شناس با انتشار فیلمی در کانال تلگرامی کاشان‌شناس خود از تخریب و شکستن سنگ‌های مرمریت حجاری شده با قدمت صفوی در مزار ملامحسن فیض کاشانی خبر داد.

  شعار سال:علی‌اصغر شاطری، پژوهشگر و کاشان شناس با انتشار فیلمی در کانال تلگرامی کاشان‌شناس خود از تخریب و شکستن سنگ های مرمریت حجاری شده با قدمت صفوی در مزار ملامحسن فیض کاشانی خبر داد.

وی در این‌باره نوشت: متاسفانه بار دیگر بی‌توجهی و بی‌دقتی موجب  تخریب و شکستن میراث ارزشمندی از قرن یازدهم هجری کاشان شد و موجب نگرانی عمیق دوستداران میراث فرهنگی گردید.

در اجرای طرح بازسازی مزار فیض کاشانی سنگ‌های مرمریت با حجاری هنرمندانه از دوره صفویه شکسته و تخریب گردید و هیچ مهندس ناظری و مسئول فرهنگی جوابگوی این ضرر و زیان فرهنگی نیست و به راحتی از کنار این مهم می گذرند.

گفتنی است ساماندهی و مسئولیت  آرامستان‌های کاشان به عهده شهرداری است.

ادامه ساخت مجتمع غیرقانونی در حریم خانه بروجردی‌ها و پارکینگ تجاری چارسو در حریم بازار و دو خانه ثبتی، تخریب خانه باغ قدیمی تفضلی در مجاور زیارت عطابخش، تخریب قهوه‌خانه بین راهی قاجاری تعدادی از وقایع تلخ هفته های اخیر کاشان است که هیچ گونه پاسخگویی  لازم از سوی مسئولان ذی‌صلاح صورت نمی‌گیرد.

تعداد بازدید : 40

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی اسکان نیوز

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
0
0
کاشانی های عزیزمون مدت هاست که داره از نابودی اثار باستانی شهرشون می نالن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
0
0
تا به کی باید این همه مشکل و معضل در زمینه میراث فرهنگی داشته باشیم؟ این مدیریت های بی تدبیر تا به کی قراره بر این ارگان ها حاکم باشه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
0
0
کاشان و اصفهان عزیزمون یکی از بزرگترین شهر های ما در زمینه میراث فرهنگی هستن به داد برسید ترو خدا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین