پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۴۲۹
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
نمایشگاه مجازی کتاب تهران در نخستین دقایق بازگشایی خود با کندی اتصال به بخش‌های مختلف این پایگاه مواجه شده است و کاربران در گروه‌های مختلف از کندی اتصال خبر می‌دهند.
شعار سال: نمایشگاه مجازی کتاب تهران در حالی که از ساعت ۹ صبح امروز گشایش پیدا کرده است در نخستین دقایق روند طبیعی و پرسرعتی ندارد و خریداران و مراجعه کنندگان را با مشکل مواجه کرده است.

دسترسی دشوار با بخش‌های این نمایشگاه و کندی روند خرید از مشکلاتی است که کاربران به آن اشاره می‌کنند.

طبق پیگیری‌های انجام شده مسؤولان نمایشگاه خبر داده اند افراد زیادی در صف خرید قرار گرفته و وعده داده اند که این مشکل به زودی برطرف خواهد شد.

کاربران فضای مجازی و ناشران حاضر در این نمایشگاه امیدوارند زمان برگزاری نمایشگاه با توجه به مشکلات موجود تمدید شود تا از این امکان جدید بهره برداری بهتری انجام شود.

نمایشگاه مجازی کتاب تهران تا ششم بهمن در پایگاه اینترنتی www.tehranbookfair.ir برپاست.

این نمایشگاه مجازی به دنبال لغو نمایشگاه حضوری نمایشگاه کتاب برپا شده است و ناشران و خریداران زیادی از آن استقبال کرده و ماه هاست منتظر برگزاری آن بوده اند.

در این نمایشگاه ناشران ایرانی و خارجی ۱۲۰ هزار عنوان کتاب ارائه کرده اند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹، کدخبر: ۲۹۹۲۶۱۴، iribnews.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین