پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۲۳۷۵۰
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲
مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: این دانشگاه برای نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، پژوهشگر پسادکتری می‌پذیرد و مهلت ارسال مدارک متقاضیان برای شرکت در این دوره تا پنجم بهمن‌ماه تمدید شده است.
شعار سال: کیانوش چقامیرزا، مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: در این دانشگاه از بین دانش‌آموختگان مقطع دکتری داخل یا خارج از کشور که علاقه‌مند به گذراندن دوره‌های پسادکتری هستند، برای نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، پژوهشگر پسادکتری پذیرش می‌کنیم.

چقامیرزا افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه موضوعات بر روی سایت اینترنتی دانشگاه و همچنین سامانه جذب این دانشگاه نسبت به ارسال مدارک خواسته شده، اقدام کنند. دوره پسادکتری از بهمن ۹۹ تا پایان دی ۱۴۰۰ است که با تمدید مهلت ارسال مدارک برای شرکت در این دوره، متقاضیان می‌توانند تا پنجم بهمن‌ماه سال جاری، در سامانه جذب دانشگاه رازی اقدام به ثبت‌نام کنند.

مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه اظهار کرد: زمان مجاز سپری شده از تاریخ دانش‌آموختگی دکتری حداکثر پنج سال است، اطلاعات بیشتر این موضوع، در سایت دانشگاه رازی به آدرس www.razi.ac.ir و سامانه جذب این دانشگاه به آدرس jazb-samaneh.razi.ac.ir قابل دسترس است.
 
هدف از اجرای دوره‌های تحقیقاتی پسادکتری

وی ادامه داد: دوره تحقیقاتی پسادکتری یا پست دکتری به دوره‌ای از تحقیقات آکادمیک گفته می‌شود که محققان بعد از به پایان رساندن تحصیلات و کسب مدرک دکتری یا اعلی درجه علمی (مدرک نهایی) سپری می‌کنند. هدف از اجرای دوره‌های تحقیقاتی پسادکتری، بهره‌برداری مناسب از پژوهش‌ها، تکمیل تخصص‌های مورد نیاز در عرصه‌های ملی و بین‌المللی، افزایش مهارت دانش‌آموختگان دوره دکتری در انجام پژوهش‌های مستقل در زمینه تخصصی مرتبط و گسترش روابط علمی- پژوهشی صنعت و دانشگاه است.

مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه ابراز کرد: دانشگاه رازی با توجه به توان و ظرفیت علمی اعضای هیأت علمی خود و با عنایت به امکانات و تجهیزات پژوهشی موجود در این مرکز آموزشی اقدام به پذیرش پژوهشگر پسادکتری کرده است. ارائه دوره‌های پسادکتری معمولاً به عنوان بخشی از وظایف یک موسسه دانشگاهی یا تحقیقاتی شمرده شده و توقع می‌رود که به تولید و چاپ محتوای علمی منجر شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از دانشجو، تاریخ انتشار:۳ بهمن ۱۳۹۹، کدخبر: snn.ir، ۹۰۶۴۲۷
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین