پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۳
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸
به گزارش روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان غربی، ریاست دادگستری کل استان آذربایجان غربی حیدری در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل پزشکی قانونی استان آذربایجان غربی که در مورخه 18 آبان ماه در سالن ولایت دادگستری کل استان برگزار شد.

شعار سال: حیدری گفت: پزشکی قانونی استان در مدت مدیریت دکتر افتخاری بسیار با دقت نسبت به پرونده های قضائی کارشناسی نمودند و همکاری صمیمانه ای دکتر افتخاری و همکارانشان در این مدت با دستگاه قضائی استان داشتند به طوری که تا بحال یک شکایت هم از طرف قضات نسبت به نظریات کارشناسان پزشکی قانونی نشده است و جا دارد همینجا از ایشان و همکارانشان در این سازمان تقدیر و تشکر کنم و برای برادر بزرگوارمان دکتر روشنی که از این به بعد در این سمت انجام وظیفه خواهند نمود آرزوی توفیق در این مسئولیت را دارم.

در ادامه این مراسم دکتر برزگر قائم مقام پزشکی قانونی کشور به عنوان سخنران اصلی این مراسم اظهار داشت: همه سیستمهای دولتی در جهت خدمت رسانی به مردم تلاش می کنند و با امکانات موجود در دستگاه های دولتی می شود گفت تلاش بسیاری انجام می دهند تا یک نتیجه درست و دقیق بدست بیاورند.

دکتر برزگر افزود: کار پزشکی قانونی قضاوت نیست ولی با نظریه پزشکی قانونی است که نسبت به پرونده ای جنایی و سایر پرونده ها قضائی قاضی پرونده رای صادر می کند و این موضوع نشان دهنده اهمیت بسیار زیاد کار پزشکی قانونی است بنابراین می خواهم مسئولین کشور نسبت به این سازمان با دید وسیعتری نگاه کنند.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه سازمان پزشکی قانونی سازمانی جمع و جوری می باشد ولی در جهت ارائه خدمات بسیار گسترده عمل می کند و نیاز به توجه بیشتر مسئولین کشور در جهت تامین نیازهای کارکنان این سازمان را دارد.

شایان ذکر است: در این مراسم با اهدای لوحی از طرف رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور دکتر شجاعی، دکتر روشنی به سمت مدیر کل پزشکی قانونی استان آذربایجان غربی منصوب و از دکتر افتخاری با اهدای لوحی نسبت به خدمات ارزند شان در این 8 سال تودیع به عمل آمد.




با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسایت دادگستری کل آذربایحان غربی، تاریخ انتشار 19 آیان 1394؛ کد خبر - www.dadgostari-ag.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین