پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۸۶۵
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
رئیس اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی تهران اظهار داشت: شرکت‌ها دستگاه وارد کرده و فروخته‌اند و کالا را گارانتی کرده‌اند. اما کالای مورد نیاز تعمیر وارد نمی‌شود.
شعار سال: علی اکبر ایلخانی در مورد مشکلات این صنف گفت: مشکلات ما بیشتر مربوط به لوازمی می‌شود که وابسته به خارج از کشور هستند، واردات این لوازم گاهی با مشکل مواجه می‌شود.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی و الکترومکانیک تصریح کرد: شرکت‌ها دستگاه وارد کرده و فروخته‌اند و کالا را گارانتی کرده‌اند. اما کالای مورد نیاز تعمیر وارد نمی‌شود که به مشکل برمی‌خورند و مشتری باید ۴ یا ۵ ماه برای تعمیر آن که گارانتی شده بود صبر کند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: شکایت‌هایی از طرف مشتریان در اتحادیه ثبت می‌شود که لوازم برقی را برای تعمیر داده‌اند، گارانتی هم داشته، اما نتوانستند بگیرند. با شرکت که صحبت می‌کنیم می‌گویند لوازم مورد نیاز برای تعمیر نیست یا وارد نشده یا در گمرک مانده یعنی کالا زمانی گارانتی شده تحریم نبوده، ولی حالا تحریم شده است. قطعات کالا‌های داخلی در بازار موجود است البته کمی گران است.

ایلخانی همچنین افزود: خواسته ما از دولت این است که به تولیدکنندگان و خدمات دهندگان یعنی تعمیرکنندگان در زمینه‌های گوناگون مانند سوبسید برق، واردات و ... کمک کند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازایلنا، تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۲۶۸۵۰، ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین