پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۸۸۰
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردى با اشاره به بخش جدید تجهیزات وارد شده به بندر چابهار، اعلام کرد: دو دستگاه جرثقیل ١٤٠ تنى با ارزشى معادل ٨/٥ میلیون دلار؛ بخشى از ٨٥ میلیون یورو تجهیزات تفاهم شده‌اى است که از سوى هندى‌ها به بندر چابهار وارد مى‌شود.

شعار سال: محمد راستاد پس از بازدید از ساحل گردشگرى درک، اسکله چند‌منظوره جد، اسکله صیادى شهیدرضایى و موج شکن چندمنظوره گوردیم، اظهار کرد: سواحل مکران؛ دریاى فرصت‌ها است و خوشبختانه طى سال‌هاى اخیر اتفاقات خوب و فعالیت‌هاى مثبتى در راستاى ایجاد اشتغال و بهتر شدن شرایط اقتصادى مردم منطقه رخ داده است.

وى ادامه داد: فعالیت هاى اقتصادى و تولیدى منطقه، نیازمند لجستیک و زیرساخت‌هاى مناسب است و خوشبختانه زون کانتینر یخچالى در چابهار براى صادرات وجود دارد و بندر صیادى شهیدرجایى ظرفیت ویژه اى براى صادرات دارد و باید بدانیم که محدودیت‌هاى کمرگ در حوزه صادراتى کمتر از واردات است و باید از این فرصت استفاده شود.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردى با اشاره به بخش جدید تحهیزات وارد شده به بندر چابهار، اعلام کرد: دو دستگاه جرثقیل ١٤٠ تنى با ارزشى معادل ٨/٥ میلیون دلار به عنوان بخشى از ٨٥ میلیون دلار تجهیزاتى است که از سوى هندى‌ها به بندر چابهار وارد مى شود و مکمل سایر تجهیزات است تا بندر براى هیچ ترافیکى نقیصه نخواهد داشت.

راستاد افزود: علاوه بر توجه ویژه به بندر چابهار از سوى سازمان بنادر و دریانوردى، توجه به نوار ساحلى و ظرفیت‌هاى گردشگرى دریایى سواحل مکران مدنظر قرار دارد و زیرساخت‌ها از سوى سازمان بنادر فراهم و تسهیلات مناسب به بومیان جهت فعالیت با کمترین میزان آورده و ارائه بیشترین یارانه به بومیان و متقاضیان اعطا مى‌شود تا از طرفیت هاى گردشگرى دریایى به بهترین شکل استفاده کرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی  مانا، تاریخ انتشار:  8 بهمن 1399  ، کدخبر: 88979،www.mana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین