پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۱۹۰
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳
کانال تلگرامی بیداری ملت ضمن انتقاد انتصاب آقای محسن بیگلر بیگی در هیات مدیره پتروشیمی غدیر مدعی شده است که گویا، نامبرده مسئول فضای مجازی ستاد روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بوده و در زمینه اجرا در حوزه صنعت نفت هیچ سابقه مسئولیت اجرایی نداشته است. منتظر اخذ توضیحات تکمیلی و شفاف سازی موضوع و دوری از تخریب‌های احتمالی از هر ذی نفع و ذی مدخلی هستیم.

شعار سال:محسن بیگلربیگی به نمایندگی از شرکت پتروشیمی فن آوران به عنوان عضو موظف به ترکیب هیات مدیره شرکت پتروشیمی غدیر (زیر مجموعه شستا) اضافه شده است. گویا، محسن بیگلربیگی، مسئول فضای مجازی ستاد روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بوده و شنیده شده که در زمینه اجرا در حوزه صنعت نفت هیچ سابقه مسئولیت اجرایی نداشته است.

انتصاب یک فعال رسانه ای به سمت مدیریت بازرگانی پتروشیمی غدیر بدون سابقه شغلی یا تحصیلی مرتبط آن هم برای یک شرکت فرابورسی که همواره با حاشیه های در خصوص خرید مواد اولیه، حساب های دریافتنی مواجه بوده و تعداد زیادی سهامدار خرد دارد گویای آن است که اصولا روابط بر ضوابط همیشه برتری داشته و تکلیف سرمایه گذارانی که به امید مشارکت دراقتصاد مولد به بازار سرمایه رو می آورند، مشخص نیست.

ورای تائید یا رد این ادعاها( ادعاهای کانال تلگرامی بیداری ملت) و با هدف تنویر افکار عمومی و ممانعت از تخریب های احتمالی، منتظر دریافت توضیحات هر ذی نفع یا ذی مدخلی هستیم.



پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی بیداری ملت

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین