پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۹۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶
شورای شهر گیوی در اقدامی فرشاد عباسی، ۲۸ ساله و پسر معاون استاندار و رئیس ستاد روحانی در استان اردبیل را به عنوان شهردار این شهر انتخاب کردند.

شعارسال: در حالی اعضای شورای شهر گیوی پسر معاون استاندار اردبیل را به عنوان شهردار انتخاب کردند که وی سابقه هیچ گونه مسئولیت و مدیریت اجرایی و دولتی و یا غیردولتی نداشته است.

به نظر می‌رسد این فرزند معاون استاندار اردبیل در حالی مسئولیت شهرداری گیوی را عهده دار شده است که اعضای شورای شهر بنا به شرایط خاص تصمیم گرفتند تا مدیریت یک شهر را به فردی واگذار کنند که سابقه هیچ گونه مدیریت و مسئولیت اجرایی را نداشته است.

این در حالی است که عده‌ای از طرفداران دولت در شهرهای مختلف گزینه‌هایی را برای شهرداری از بین اعضای ستاد روحانی مطرح کردند که نظیر آن را می‌توان برای شهرداری سرعین، نمین، نیر و یاد کرد که این افراد گزینه‌های تصدی مسئولیت شهرداری معرفی شدند.

فرشاد عباسی متولد ۱۳۶۸ با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی عمران آقازاده اقبال عباسی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل است که پیش از این به شغل پیمانکاری مشغول بوده و هم اکنون مورد تایید شوراهای اسلامی شهر گیوی برای تکیه بر مسند شهرداری این شهر است.

در پی واکنش های متعدد به انتخاب فرشاد عباسی به عنوان شهردار گیوی، شورای اسلامی این شهر اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: گزینه انتخابی برای پست شهرداری به هیچ وجه تحمیلی نیست و اعضای شورا پس از بررسی گزینه های مختلف به جمع بندی نهایی رسیده اند. داشتن سابقه اجرایی مهم است ولی صرفا سابقه اجرایی و مدیریت دولتی ملاک نیست کما اینکه در سالهای گذشته شهردارانی آمده اند که در استخدام هیچ ارگان دولتی یا سابقه اجرایی و مدیریت دولتی نداشته اند. با یک نگاه به انتخابات اخیر درمی یابیم که مردم به کسانی رای دادند که هیچ سابقه شورایی نداشتند و نشان می دهند که اکثریت مردم خواستار تغییر و تحولی نوین هستند چرا که کسانی که سابقه شورا داشتند از سوی مردم انتخاب نشدند.

نهایتا اینکه ما گزینه انتخابی مان را معرفی کرده ایم و باید به تایید مراجع ذیصلاح برسد، هیچ لابی گری، تحمیل و تحریک و پشت پرده ای در کار نیست و هرچه مُر قانون باشد به آن پایبندیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی ساوالان خبر، تاریخ انتشار: 4شهریور1396 ، کدخبر: 155425 :www.savalankhabar.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
0
0
همش رابطه بازی الان دیگه کسی پارتی نداشته باشه نمیتونه کار پیدا کنه سن وتحصیلات مهم نیس فقط رابطه بازی شده م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین