پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۳۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵
بار‌ها و بار‌ها در خصوص اشتباهات، رفتار‌های غیر حرفه‌ای و تند خوئی‌های غیر قابل توجیه جهانپور در مسند روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفته ایم و هشدار‌های مکرر داده ایم. برخی از کارشناسان بنا به ادله‌های حرفه‌ای و ارتباطی، این فرد را به هیچ وجه شایسته حضور در چنین پستی نمی‌بینند، اما کم توجهی ها، منجر به تداوم حضور ایشان در دوره دو وزیر شده است؟ بنظر نمی‌رسد که خودشان توانایی حفظ و ماندگاری را داشته باشند، باید به دنبال شناسایی حامی ایشان گشت. شاید در پشت پرده سازمان غذا و دارو؟

شعار سال:پیرو صحبت های خارج از چارچوب ، تند و به تعبیری غیر معمول جهانپور نسبت به دکتر مینو محرز و متاثر شدن جامعه پزشکی کشور از این شیوه برخورد، حسین کرمانپور رییس مرکز اطلاع‌رسانی سازمان نظام پزشکی با توئیتی کنایه آمیز ، بیان می دارد که :

دوستان در مورد واکسن کرونا از من می پرسند! من هیچ صلاحیتی برای نظر دادن در این مورد ندارم.

یک ارگانی باید قبول مسئولیت کند و به مدد علم و نه سیاست و حماسه، نظر نهایی را بدهد و .... .

سکوت رسانه ها در خصوص رفتارهای جهانپور ، برای ماها که در این حوزه فعالیت می کنیم هم جای سوالات عدیده دارد. آیا ایشان را قابل نقد نمی دانند یا مسئله آنچنان بزرگ نیست؟ بعید است که جهانپور و با سطح توانمندی که در او سراغ داریم، توانایی جذب اهل رسانه را داشته باشد.

لطفا قضاوت ها و نظارت خودتان در این خصوص را با ما در میان بگذارید.


پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
0
0
اين اقاي جهانپور هم به شدت معروف شده به اين موضع گيري هاي يهويي اقاي جهان پور اصلا كسي از شما انتظار موضع گيري نداره
اروم باشيد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین