پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۴۷۷
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱
شهردار قم گفت: چهارمین مرحله افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های شهری در سال ۱۳۹۹ شامل ۴۲ پروژه عمرانی، خدماتی، حمل‌ونقل، فضای سبز، بافت تاریخی و تفریحی با اشتغال برای بیش از یک هزار تن در ایام دهه مبارک فجر انجام می‌شود.
شعار سال: سید مرتضی سقائیان‌نژاد در این رابطه افزود: این پروژه‌ها که در بخش‌های عمرانی، خدماتی، حمل‌ونقل، فضای سبز، بافت تاریخی و تفریحی بوده، افتتاح یا کلنگ زنی شده،  اثرات قابل توجهی در بهبود محیط شهری و افزایش نشاط اجتماعی خواهد داشت.

وی اعتبار این پروژه‌ها را حدود یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعلام و بیان کرد: سال ۹۹ سال «جهش تولید» نام‌گذاری شده و شهرداری قم با سهم هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم در جریان اقدامات عمرانی در تحقق دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب گام برداشته است.

وی گفت: از جمله پروژه‌هایی که در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود پل‌های عابر پیاده مکانیزه است که موجب رفاه شهروندان در تردد‌های شهری می‌شود.

شهردار قم پروژه دیگر افتتاح شده را بهسازی محور فرهنگی تاریخی شهر قم دانست و افزود: در این مرحله بازسازی محوطه پیرامونی آب‌انبار چال لولو، محور فرهنگی تاریخی مسجد سلماسی تا حسینیه ارک و محور فرهنگی تاریخی مسجد چهارمردان تا خانه روحانی رخ داده است.

سقائیان‌نژاد با اشاره به هزینه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی برای بازسازی این محلات، اظهار داشت: همچنین دهه فجر امسال پروژه توسعه فضای سبز شهر قم با اعتبار ۲۳ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

وی اضافه کرد: در بخش زیرسازی معابر و بهبود وضعیت آسفالت معابر هم تا امروز ۴۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

شهردار قم ادامه داد: فاز پایانی بوستان نبوت در منطقه ۲، پیست دوچرخه‌سواری در مناطق شهری و همچنین آماده‌سازی و تکمیل زیرساخت‌های مدیریت بحران شهرداری در بهشت حضرت معصومه (س) نیز در این دهه افتتاح می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۸۴۲۰۶۱۵۵،   www.irna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین