پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۷۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴
پیش از درخواست تحقیق و تفحص مجلس یازدهم از خودروسازان، گزارش تحقیق و تفحص مجلس قبل توسط نمایندگان مورد مطالعه قرار گرفته است، اما این گزارش متقاضیان را قانع نکرد.

شعار سال: عضو کمیته تحقیق و تفحص مجلس از خودروسازان گفت: نگاه نمایندگان به هیچ وجه مچ گیری از خودروسازان نیست.
 
علی جدی گفت: اعضای کمیته تحقیق و تفحص از صنعت خودرو به هیچ عنوان قصد مچ گیری ندارند و به طور قطع از تجربیات طرح های قبلی تحقیق و تفحص از صنعت خودرو استفاده می‌شود.
 
او افزود: پیش از درخواست تحقیق و تفحص مجلس یازدهم از خودروسازان، گزارش تحقیق و تفحص مجلس قبل توسط نمایندگان مورد مطالعه قرار گرفته است اما این گزارش متقاضیان را قانع نکرد.
 
 بررسی نحوه تعامل شرکت‌های خودروسازی با قطعه‌سازان به جهت قیمت، کیفیت، شیوه تنظیم قراردادها و پرداخت‌ها، بررسی عملکرد قانون ارتقای کیفی تولید خودرو و سایر تولیدات صنعتی داخلی و میزان برنامه‌ریزی انجام شده برای بهبود کیفیت خودرو از جمله دلایل ضرورت تحقیق و تفحص از خودروسازان است.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری نورنیوز  ، تاریخ انتشار: 14 بهمن 1399  ، کدخبر:58853 ،www.nournews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
0
0
اين طرح شايد بتونه شرايط رو براي مدت كمي بهبود بده ولي بازم همون اش و همون كاسه ست من شك ندارم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین