پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۴۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۹
دکتر محمد حسینی ضمن تقدیر از تولیدکنندگان صنایع غذایی کشور از نقش آفرینی در شرایط سخت تحریم و کرونا، گفت: کارآفرینان کشورمان در عبور از سد‌های مختلف خودکفا شده اند.
شعار سال، بنیانگذار و عضو هیئت مدیره انجمن صنایع غذایی ایران در پاسخ به سئوال خبرنگار، مبنی بر ” کارآفرینان تا چه حد در شرایط سخت تحریمی کشور توانسته‌اند به اهداف مختلف کشور از جمله اقتصاد مقاومتی و رونق تولید کمک کنند. در این زمینه ارگان‌های دولتی در این مسیر چه حمایتی از تولیدکنندگان داشته اند؟ ” گفت: در شرایط سخت اقتصادی کارآفرینان توانسته اند به خوبی وظیفه خود را انجام دهند مخصوصا مدیران شرکت‌های بزرگ صنایع غذایی کشور مثل کاله، سن ایچ، میهن، زرماکارون و سایر عزیزان این صنعت که از مشکلات نترسیدند و فعالیت و تلاششان را دوبرابر کردند.

دکتر حسینی افزود: این حرکت آن‌ها منجر به رونق کار و فعالیتشان شده است که علاوه بر جلوگیری از رکود، همواره به دنبال توسعه و اشتغال آفرینی بیشتر بوده اند

معاون اسبق وزارت صنایع و نماینده ادوار مجلس در ادامه گفت: علاوه بر موفقیت شرکت‌های پیشرو در صنعت غذای کشور، بقیه کارآفرینان در ایران در حال کار هستند بعنوان مثال در منطقه تربت جام یک واحد گلاب گیری در حال تاسیس است و یک کارخانه شیشه نیز در همان منطقه به تازگی افتتاح شد.

وی افزود: در همین مسیر هم ارگان‌های دولتی هم در حد مقدوراتشان حمایت کرده اند، ولی مشکلی که هم اکنون با آن مواجه هستیم این است که، این ارگان‌ها از امکانات زیادی برخوردار نیستند و قدرت مانور زیادی هم ندارند و کارآفرین هر کاری را باید خودش برنامه ریزی و تنظیم واجرا کند. بعبارتی می‌توان گفت کارآفرینان کشور ما خودکفا شده اند.

دکتر حسینی در پایان گفت: به هر حال از کار‌هایی که توسط بزرگان صنعت غذا انجام شده و در حال انجام شدن باید مورد تقدیر قرار گیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اگروفودنیوز، تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۹۹، www.arrofoodnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
0
0
نترسيدن مهم نيست مهم اينه كه بايد بتونيم زمينه رو براي رشد صنايع كوچك محيا كنيم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
0
0
اين ها كه همش شعاره مهم اينه واقعيت امر چي بوده كه اين ها دارن اينطوري به خودشون مي پيچن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین