پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۷۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۷
رئیس موسسه رازی مدعی است که پس از دریافت هر سه دوز (دو دو تزریقی و یک دوز استنشاقی) واکسن کرونای ساخت این موسسه (رازی کوو پارس)، می‌توانید حتی ماسک تان را هم بردارید!

شعار سال:واکسن پروتئین نوترکیب کووید۱۹ موسسه رازی به نام "رازی کوو پارس" در فرم تزریقی-استنشاقی طراحی و ساخته شده است . براساس چکیده پروتکل فاز یک مطالعات بالینی (https://t.me/phanair/30787) این واکسن، چهار گروه مطالعه عبارتند از سه گروه واکسن با دوزهای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ میکروگرم در ۲۰۰ میکرولیتر و یک گروه ادجوانت به تنهایی. این گروه‌ها فرآورده مطالعه را در روز ۰ و ۲۱ به صورت تزریقی دریافت می‌کنند. در روز ۵۱ سه گروه واکسن یک دوز داخل بینی به میزان ۱۰ میکروگرم در ۲۰۰ واکسن و گروه ادجوانت یک دوز ادجوانت را دریافت می‌کنند.

فاز یک مطالعات بالینی این واکسن قرار است با شرکت ۱۳۳ داوطلب (https://t.me/phanair/30546) آغاز شود. ادعای عجیب و جالب رئیس موسسه رازی در این خصوص توجه اصحاب رسانه را بخود جلب کرده است.  پس از دریافت هر سه دوز (دو دو تزریقی و یک دوز استنشاقی) واکسن کرونای ساخت این موسسه می‌توانید حتی ماسکتان را هم بردارید!

تعداد بازدید : 11


پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی فانا

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
0
0
امید داریم اظهارات این مسئول بازم ابروی مارو در سطح جهان نبره ایشالله که درست میگه ما از خدامونه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین