پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۸۱۳
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۲
شعار سال، سرتیپ امیر حاتمی در نشست شورای اداری استان قزوین افزود: امروز به استقلال دفاعی و بازدارندگی نظامی دست یافته ایم که پایه دستیابی به استقلال اقتصادی است.
وی اظهار داشت: دکترین دفاعی جمهوری اسلامی بازدارندگی دفاعی فعال است و هرجا تهدیدی علیه کشور شکل بگیرد نیرو‌های مسلح آنرا در نطفه خفه خواهند کرد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: امنیت منطقه نه توسط آن‌هایی که از آن سوی دنیا آمده اند بلکه باید توسط کشور‌های منطقه تامین شود.
سرتیپ حاتمی گفت: به ما می‌گویند چرا تسلیحات می‌سازید، به آن‌ها می‌گوییم سرنوشت کسانی که توان دفاعی نداشتند چه شد و با آن‌ها چه کردید؟
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: دشمن می‌خواهد ما سلاح و توان دفاعی نداشته باشیم تا هر وقت خواست جمهوری اسلامی را تهدید کرده و تهدیداتش را عملی کند که این اتفاق رقم نخواهد خورد و ما همواره در پی تقویت بنیه دفاعی کشور خواهیم بود و این موضوع به کسی ارتباط ندارد.
وزیر دفاع گفت: امنیت مانند اکسیژن است و آنرا با همه وجود برای میهن اسلامی خود تامین کرده و می‌کنیم.
وی در ادامه با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌ها در دنیا متفاوت بود و شعار بنیادین نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی گواهی بر این موضوع بود که البته هزینه‌هایی را نیز برای ما در پی داشت که از جمله آن‌ها تحمیل جنگ هشت ساله از سوی دشمنان بود.
سرتیپ حاتمی گفت: مردم در مبارزات علیه رژیم ستم شاهی شعار‌های پرمغزی از جمله " استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی" سر می دادند که امروز به برکت انقلاب به آن‌ها دست یافته ایم.
وی ادامه داد: مردم پیش از انقلاب اسلامی از اینکه استقلال نداشتند ناراحتند بودند و رژیم وابسته به استکبار پهلوی عزت و استقلال آن‌ها را از میان برده بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۹۹، کد خبر: ۸۴۲۲۲۰۶۴، www.irna.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین