پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۳۹
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲
شورای نگهبان با اتخاذ تدابیر لازم در انجام وظایف قانونی خود و جهت هر چه بهتر اجرا شدن سیاست‌های ابلاغی انتخابات تلاش خواهد کرد تا گام‌های اساسی جهت افزایش مشارکت آگاهانه و به منظور ثبات و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بردارد.

شعارسال: عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان مطلبی را با عنوان «سیاست‌های کلی انتخابات گامی اساسی در جهت توسعه سیاسی کشور» در کانال شخصی خود منتشر کرد که به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

سیاست‌های کلی انتخابات گامی اساسی در جهت توسعه سیاسی کشور

امروز سیاست‌های کلی انتخابات از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ابلاغ شد. دقت در بندهای 18 گانه این سیاست‌ها نشان از دوراندیشی رهبر معظم انقلاب دارد که در زمانی که نظام انتخاباتی کشور در حال از دست دادن کارآمدی خود بود، با تدوین و ابلاغ به موقع این سیاست‌ها راه روشن کشور در پیشرفت‌های سیاسی را فراهم کردند. اینک وظیفه دستگاه‌های مربوط است تا با تدوین به موقع و دقیق قوانین و مقررات مورد نیاز، نهادهای مجری و ناظر را در اجرای صحیح این سیاست‌ها یاری رسانند.

شورای نگهبان نیز با اتخاذ تدابیر لازم در انجام وظایف قانونی خود و جهت هر چه بهتر اجرا شدن سیاست‌های ابلاغی انتخابات تلاش خواهد کرد تا گام‌های اساسی جهت افزایش مشارکت آگاهانه و به منظور ثبات و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی بردارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 24مهر1395، کدخبر: 13950724001305: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین