پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۶۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷
چراغعلی گفت: صدور سند یکی از برنامه‌هایی است که پس از تهیه نقشه باید برای بازار تهران، تحقق پذیرد این فرصتی طلایی برای کسبه و بهره برداران محسوب می‌شود.
شعار سال: عبدالرضا چراغعلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در چهل و نهمین جلسه کمیته خدمات زیر ساخت ستاد باز آفرینی کلانشهر تهران گفت: بازار تهران هویت کشور و پایتخت است و تهیه نقشه‌های اساسی و زیر بنایی برای بازار تهران در خصوص هر تصمیم گیری لازم است.

وی تاکید کرد: نقاط کور، بی‌دفاع و متروکه از جمله نگرانی‌هایی است که در محدوده بازار وجود دارد. باید تلاش کنیم تا برنامه‌ها و کار‌هایی انجام دهیم تا در شرایط بحران شرایط بدتر نشود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تصریح کرد: امروز بازار تهران با مساحتی بالغ بر ۱۱۲ هکتار در قلب تهران واقع شده و صدور سند یکی از برنامه‌هایی است که پس از تهیه نقشه باید تحقق پذیرد این فرصتی طلایی برای کسبه و بهره برداران محسوب می‌شود.

چراغعلی خاطرنشان کرد: امیدواریم با ارتباط مستقیم نمایندگان اداره اوقاف و اداره ثبت اسناد و املاک تهران به زودی تمام وضعیت املاک موقوفه تعیین و تکلیف شود. بیش از یک سوم از املاک بازار متعلق به سازمان اوقاف است البته اداره اوقاف همواره گام‌های مثبتی در راه تکمیل نیت خیر واقفین برداشته است.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۳۸۲۸۰، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
0
0
فرصت طلايي در ايران اون هم در زمينه هاي اقتصادي كمي خنده دار به نظر ميرسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین