پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۸۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید مدنی آذربایجان گفت: ۲۵ شرکت فناور در مرکز رشد دانشگاه فعالیت می‌کنند که برای تبدیل ایده‌ها و طرح‌های بیش از ۱۰ میلیارد ریال از سوی پارک علم و فناوری استان حمایت مالی انجام گرفته است.
شعار سال : علی عجمی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، با اشاره به عملکرد فعالیت‌های پژوهش و فناوری دانشگاه، گفت: اعضای هیئت علمی و پژوهشگران این دانشگاه در سال ۲۰۲۰ با چاپ و انتشار ۴۷۰ مقاله نمایه در پایگاه استنادی Scopus و رشد ۲۷ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۹ و ۴۱۴ مقاله نمایه شده در پایگاه استنادی WOS و رشد ۱۱درصدی و ۲۸۵ مقاله نمایه شده در پایگاه استنادی ‏ ‏ISC عملکرد مناسبی را در تولید علم داشته است.

عجمی اظهار کرد: در طی سه سال اخیر پنج طرح تحقیقاتی مشترک بین المللی با دانشگاه‌های معتبر دنیا به ارزش ۷۸هزار یورو و ۱۷ هزار دلار توسط اعضای هیئت علمی در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در حال انجام است و ۲ طرح خاتمه یافته بین المللی به ارزش ۱۷ هزار یورو جزو عملکرد سه سال اخیر دانشگاه است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید مدنی یادآوری کرد: در این دانشگاه ۱۸ طرح تحقیقاتی ارتباط با صنعت و جامعه به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در حال اجرا است؛ که در این بین پنج قرارداد از محل بند ح تبصره ۹ قانون بودجه منعقد شده است.

وی با بیان اینکه راه اندازی مرکز مشاوره شغلی و مهارت اموزی دانشگاه برای افزایش توان اشتغال پذیری دانش اموختگان دانشگاه از دیگر فعالیت‌های دانشگاه است، گفت: در حال حاضر پذیرش ۲۵ شرکت فناور در مرکز رشد دانشگاه فعالیت می‌کنند که برای تبدیل ایده‌ها و طرح‌های این شرکت‌ها به محصول بیش از ۱۰ میلیارد ریال توسط پارک علم و فناوری استان حمایت مالی انجام گرفته است. در حال حاضر ۶ شرکت دانش بنیان توسط اعضای هیئت علمی و دانشجویان و دانش اموختگان دانشگاه ایجاد شده و تاکنون ۱۱ محصول تجاری سازی شده و برای بیش از ۵۰ نفر نیز اشتغال ایجاد شده است.
 
شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار 26 بهمن 99 ، کد خبر : ۹۱۱۹۴۵ ، snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
0
0
من حس ميكنم با اين تبادلات هست كه ميتونيم شرايط رو براي بروز كسب و كار هاي نو فراهم كنيم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
0
0
با تبدیل ایده‌ها و طرح‌ها به پروزه‌هایی که اشتغال ایجاد کنند بستری مناسب برای کسانی که جویای کار هستند فراهم می شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین