پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۳۵۵
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
سه مرکز نوآوری، یک صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران و یک آزمایشگاه تخصصی با حضور سورنا ستاری معاون علمی رییس جمهوری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد.
شعار سال: مراکز نوآوری دانشکده‌های مهندسی هوافضا، مهندسی پلیمر و رنگ و عمران و محیط زیست امروز - یکشنبه - با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، احمد معتمدی رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این دانشگاه گشایش یافت.

همچنین ستاری از چهار مرکز نوآوری فعال در دانشکده‌های انرژیک، مهندسی برق، نفت و مکانیک بازدید کرد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در ادامه این مراسم از دستگاه میکروسکوپ الکترونی عبوری (TN) که برای آزمایشگاه برج فناوری دانشگاه امیرکبیر به تازگی خریداری شده است نیز بازدید کرد.

در ادامه این مراسم صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران دانشگاه صنعتی امیر کبیر در راستای حمایت مالی از طرح‌ها افتتاح شد.

هدف از راه اندازی مراکز نوآوری در دانشگاه‌ها ترویج فرهنگ کارآفرینی و توسعه فناوری برای دانشجویان و اعضا هیات علمی است.

همچنین در مراکز نوآوری دانشگاه‌ها از دستاورد‌های محققان در راستای تجاری سازی حمایت می‌شود. در این مراکز علاوه بر استقرار تیم‌های فناور مشاوره‌های فنی و حقوقی انجام می‌شود، در این مراکز تلاش می‌شود طرح‌ها به تولید محصول و خلق ثروت برسد.

در این مراسم جمعی از مسوولان دانشگاه صنعتی امیرکبیر ازجمله حسین حسینی تودشکی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه حضور داشتند.

مراکز نوآوری دانشکده‌های مهندسی انرژی و فیزیک، مهندسی هوافضا، مهندسی پلیمر، رنگ و عمران و محیط زیست امروز - یکشنبه - با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، احمد معتمدی رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این دانشگاه افتتاح شد.

پنج مرکز نوآوری تخصصی از سال گذشته در دانشکده‌های برق، مکانیک، پزشکی، نساجی و کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر فعالیت می‌کردند که با افتتاح سه مرکز جدید، این دانشگاه دارای هشت مرکز نوآوری است.

در این مراسم جمعی از مسوولان دانشگاه صنعتی امیرکبیر ازجمله حسین حسینی تودشکی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه حضور داشتند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 12 بهمن 1399، کد خبر: 4959563،  www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین