پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۵۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹
در پی وقوع یک فقره درگیری ۳ جوان در دامنه کوه رحمت آباد مرودشت و انتشار کلیپ درگیری در فضای مجازی، موضوع به صورت ویژه در دستور ماموران انتظامی شهرستان مرودشت قرار گرفت.
شعار سال: معاون اجتماعی پلیس استان فارس با بیان اینکه حال مصدوم کوه رحمت مرودشت رضایت بخش است، گفت: ضاربان شناسایی شده اند.

سرهنگ ««کاووس محمدی» با اعلام این خبر بیان کرد: روز گذشته (۲۴بهمن) در پی وقوع یک فقره درگیری ۳ جوان در دامنه کوه رحمت مرودشت و انتشار کلیپ درگیری در فضای مجازی، موضوع به صورت ویژه در دستور ماموران انتظامی شهرستان مرودشت قرار گرفت.

وی افزود: ماموران سریعا به محل مورد نظر اعزام و مطلع شدند که ۳ جوان که اهل یکی از روستا‌های مرودشت بوده اند در بالای کوه به دلیل اختلافات با یکدیگر درگیر و یکی از آن‌ها که ۲۴ ساله است به پائین پرتاب شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه مصدوم سریعا توسط عوامل امدادی به بیمارستان انتقال و حال وی رضایت بخش است، اظهار داشت: ضاربان قبل از حضور پلیس از صحنه درگیری متواری شده اند.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه خودرو ضاربان با هماهنگی مقام قضائی توسط پلیس توقیف شده است، افزود: هر دو عامل درگیری که ۲۵ و ۲۶ ساله هستند شناسایی و به زودی دستگیر می‌شوند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه امنیت و آرامش مردم، خط قرمز پلیس است، تصریح کرد: نیروی انتظامی استان فارس در مواجهه با هر گونه هنجارشکنی بسیار قاطع و بدون هر گونه چشم پوشی برخورد خواهد کرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات، تاریخ انتشار: ۳۰بهمن ۱۳۹۹، avalfars.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
0
0
شناسایی شدن شون کافی نیست باید اوضاع رو تا جایی که میدونیم مدیریت کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
0
0
شناسایی شدن و به گوش مردم رسوندن این ماجرا کاری بود که قدیم قوه قضاییه تنها در مرحله نخستش قوی بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین