پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۲۸۷۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
امیدرضا فراهی کارشناس مسائل تامین اجتماعی: سازمانی که پرداختی حق بیمه حوزه سلامت، از بیمارستان تا داروخانه‌ها را با تاخیر چند ماهه پرداخت می‌کند، که خود نشانه عدم تامین منابع مالی در این راستا است و دلیل آن را دیون دولت به سازمان تامین اجتماعی اعلام میکنند، چرا در این زمان خاص به فکر عملی کردن این عمل خطیر افتاده است. غیر این است که فشار بر بیمارستان‌های وزارت بهداشت بیشتر خواهد شد؟!
شعار سال: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی چندی پیش گفته است: در تمامی شهر‌ها بیمه‎‌شدگان بالای ۶۵ سال در تمامی مراکز طرف قرارداد، خدمات بستری را به صورت رایگان و فرانشیز صفر دریافت خواهند کرد.

دکتر امیدرضا فراهی کارشناس مسائل تامین اجتماعی به بررسی و نقد این اقدام پرداخت و گفت:

این کار در راستای اهداف راهبردی سازمان تامین اجتماعی است. اما سازمانی که پرداختی حق بیمه حوزه سلامت، از بیمارستان تا داروخانه‌ها را با تاخیر چند ماهه پرداخت می‌کند، که خود نشانه عدم تامین منابع مالی در این راستا است و دلیل آن را دیون دولت به سازمان تامین اجتماعی اعلام میکنند، چرا در این زمان خاص به فکر عملی کردن این عمل خطیر افتاده است. غیر این است که فشار بر بیمارستان‌های وزارت بهداشت بیشتر خواهد شد؟!

فراهی در ادامه به انتخاباتی بودن طرح جدید تامین اجتماعی اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: این سوال مطرح است که رایگان کردن خدمات بستری برای افراد ۶۵ ساله تصمیم گیری عقلایی است؟ آیا این برنامه عملیاتی از پیش تدوین شده و اگر تدوین شده است آیا زمان اجرای آن بحث برانگیز نمی‌باشد؟ یا احتمالا خدای ناکرده با نزدیک شدن به فضای انتخابات کشور، هدف سازمان جز طی مسیر برنامه ریزی علمی و نیت خالص و خدمتگزارانه، مسئله دیگری نیست؟

وی در پایان گفت: متاسفانه جایگاه تخصصی تامین اجتماعی و وضعیت فعلی آن که ناشی از مدیریت ضعیف می‌باشد؛ به وسیله ارائه طرح‌های شعاری، مطالعه نشده روز به روز تضعیف می‌شود. دوستان ما نباید با ارائه طرح‌های ناپخته به شعور مردم توهین کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دیده‌بان ایران، تاریخ انتشار: 30 بهمن 1399، کد خبر: 4959563،  www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
0
0
کارشناسان تامین اجتماعی هم داره رشد خوبی میکنن در زمینه تئوری ها!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین