پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۱
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
رئیس سازمان فروش شرکت بهمن‌دیزل گفت: پس از اجرایی شدن برجام و رفع تدریجی تحریم‌ها پیش‌بینی می‌شود موانع تجاری با طرف‌های خارجی به مرور مرتفع و تولید نیز افزایش یابد.

شعارسال: حسین تهوری ، با اشاره به تولید سالانه چهار تا پنج هزار دستگاه در این شرکت با وجود تحریم‌ها افزود: با توجه به راه‌اندازی خطوط رنگ و PT-ED، ظرفیت تولید در شرکتبهمن‌دیزل افزایش یافته و این شرکت زیرساخت‌های لازم را برای افزایش تولید فراهم کرده است.

وی با اشاره به فعالیت این شرکت به عنوان زیرمجموعه گروه بهمن، بیان کرد: گروه خودروسازی بهمن در زمینه تولید خودروهای سبک و سنگین از جمله انواع سواری، وانت، مینی‌بوس، کامیونت و کامیون فعالیت می‌کند.

تهوری ادامه داد: در این میان تولید و مونتاژ خودروهای گروه مینی‌بوس، کامیونت و کامیون بر عهده شرکت بهمن‌دیزل قرار دارد که بخش اعظم محصولات این شرکت با برند ژاپنی ایسوزو تولید و عرضه می‌شود.

به گفته رئیس سازمان فروش شرکت بهمن‌دیزل، 75 درصد از قطعات به کار رفته در خودروهای ایسوزو وارداتی و 25 درصد آن ساخت داخل هستند.

*برنامه‌ریزی برای دوران پساتحریم

وی بیان کرد: بر اساس برنامه‌های توسعه محصولات شرکت بهمن دیزل، سال گذشته مدل جدیدی از مینی‌بوس سحر تولید و روانه بازار شد که موتور این مینی‌بوس از استاندارد یورو 2 به یورو 4 ارتقا و میزان مصرف سوخت و آلایندگی آن کاهش یافته است.

تهوری ضمن اشاره به مشکلاتی که با تشدید تحریم‌ها در روند واردات قطعات رخ داد گفت: در آن مقطع شرکت بهمن‌دیزل فرایند طراحی و تولید یک خودروی ایرانی را آغاز کرد و با بهره‌گیری از پلت‌فرم کامیونت شش تن ایسوزو که از گذشته در خط تولید این شرکت قرار داشته، اکنون مدل جدیدی را طراحی و تولید کرده و با برند شیلر آماده عرضه به بازار است.

رئیس سازمان فروش شرکت بهمن‌دیزل افزود: البته در این دوران به جز مقطعی کوتاه، واردات قطعات CKD از شرکت ایسوزو متوقف نشد و با مدیریت مناسب و بهره‌گیری از مکانیزم‌های ویژه‌ای تولید این شرکت متوقف نشد.

وی ادامه داد: شرکت ایسوزو همکاری‌های خود را در بخش تامین قطعات قطع نکرد در نتیجه بهمن‌دیزل توانست در شرایط سخت نسبت به سرویس‌دهی و خدمات پس از فروش برای رفع نیازهای مشتریان خود پاسخگو باشد.

تهوری افزود: بهمن‌دیزل نه تنها در بحث کیفیت رتبه نخست را در بخش کامیونت دارد بلکه بر اساس ارزیابی شرکت بازرسی و کنترل کیفیت ISQI، در بخش فروش و مواردی همچون اطلاع‌رسانی و پاسخگویی به مشکلات خریداران نیز توانسته است در چند دوره متوالی، رتبه اول «رضایت‌مندی مشتریان» را کسب کند.

تهوری بیان کرد: شرکت بهمن‌دیزل با وجود رقیبان قدرتمند و باسابقه خود‌، همواره توانسته است سهم خوبی از بازار را به دست آورد.

به گفته رئیس سازمان فروش شرکت بهمن‌دیزل، این شرکت برای افزایش سهم خود در بازار و تولید محصولات جدید در سال جاری و سال آینده برنامه‌ریزی کرده است.

وی افزود: مینی‌بوس مکسوس یکی از محصولات جدید شرکت بهمن‌دیزل است که به صورت ساخته شده از چین وارد می‌شود و اخیرا داخل ایران با همان پلت‌فرم کاربری آمبولانس آن نیز تولید شده است.

به گفته تهوری به تازگی مدیران بخش بهداشت و درمان و اورژانس کشور از نوع کاربری آمبولانس این محصول بازدید و ارزیابی مثبتی از کیفیت آن داشتند در نتیجه سفارش‌هایی را برای خرید این محصول ارائه دادند.

وی ادامه داد: بر اساس مذاکراتی که از پارسال با شرکت ایسوزو صورت گرفته، نمونه کشنده‌ این شرکت نیز برای انجام تست و آزمایش‌های لازم و اخذ تاییدیه‌های مورد نیاز وارد شده‌اند.

رئیس سازمان فروش شرکت بهمن‌دیزل، گسترش محصولات خانواده شیلر را یکی دیگر از برنامه‌های آتی شرکت اعلام کرد و گفت: در حال حاضر تنها مدل شش تنی آن تولید شده و تولید تناژهای بالاتر و پایین‌تر در دستور کار شرکت قرار دارد.

وی با اشاره به صادرات محصولات شرکت بهمن‌دیزل به عراق درگذشته گفت: در سال‌های اخیر محدودیت‌هایی در این زمینه وجود داشت اما در برنامه‌های سال آینده شرکت، صادرات به کشورهای همجوار گنجانده شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته ازخبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 23آبان1394، کدمطلب: 94082313356: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین