پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۷۸۴
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۴
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران خبر داد خرید توافقی محصولات پیاز، گوجه فرنگی و سیب‌زمینی از استان‌های جنوب کشور آغاز شد.
شعار سال: به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی کشور، محمدعلی طهماسبی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با اعلام این خبر گفت: سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به منظور حمایت از کشاورزان تولید کننده و جلوگیری از ضـرر و زیان وارده به کشاورزان و ایجاد تعادل در بازار اقدام به خریـد توافقی این سه محصول کرده است.

طهماسبی افزود: دراین راستا دستورالعمل خرید توافقی این سه محصول در مورخ 99.12.5 به استانهای تولید کننده ابلاغ شده است.

وی همچنین گفت: مقرر است اتحادیه مرکزی تعاونیهای روستایی و کشاورزی با همکاری استانهای تولیدکننده به صورت خرید توافقی و با هماهنگی اتحادیه های استانی سراسرکشور نسبت به عرضه پیاز، گوجه فرنگی و سیب زمینی به کلیه استانهای کشور اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در پایان خاطر نشان کرد: به لحاظ حمایت بیشتر دولت از کشاورزان، اجرای خرید تضمینی نیز در دست پیگیری است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار ۶ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: 13991206000855، www.farsnews.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین