پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۷۶۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۶
دکترمعتمد با بیان این که استان مرکزی وخصوصا شهرستان خنداب یکی از قطب‌های تولیدی کشمش کشور است که باید از اینتولید حمایت شود، اضافه کرد: اگر قیمت پایه مصوب کشمش توسط کارخانه داران رعایت نشود سازمان تعاون روستایی به خرید کشمش ورود پیدا می‌کند.
شعار سال:به گفته روابط عمومی تعاون روستایی استان مرکزی؛ معاون بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در اینباره افزود: قیمت پایه کشمش تیزآبی ۲۰۰ هزار ریال و آفتاب خشک ۱۸۰هزار ریال می باشد که امروز شاهد رعایت این نرخ در خرید محصول هستیم امابدون شک با توجه به کیفیت متفاوت محصول کشمش شاهد تفاوت در قیمت خرید آن هستیم.
 
وی در ادامه افزود اگر سازمان مرکزی احساس کند که قیمت عادلانه در این محصول رعایت نمی شود خود اقدام به خرید محصول کشمش خواهد کرد.
 
دکترمعتمد در ادامه عنوان نمود شبکه تعاون روستایی همواره به دنبال خدمت به کشاورزان و تولیدکنندگان محصولات کشاورزی است. ما توافقات خوبی با اتحادیه صادرکنندگان برای قیمت مصوب داشته ایم.
 
وی افزود: کشاورزان باید با سهامداری باغداران در حوزه شهرستان خنداب اقدام به ایجاد یک شرکت تعاونی تخصصی نمایند. امروز باید کشاورزان، کارخانه داران وصادرات کنندگان در کنار هم دیده شوند و مشکلات ایشان در شرایط تحریم مورد توجه قرار گیرد. متاسفانه در دوران تحریم هزینه انتقال زیاد است. اما من خواهشی که از کارخانه داران دارم این است که قیمت مصوب را رعایت کنند تاسازمان مرکزی تعاون روستایی برای خرید ورود پیدا نکنند.
 
معاون بازرگانی تعاون روستایی در پایان عنوان نمود: اگر کشاورزان و تولیدکنندگان کشمش امکان نگهداری کشمش را در ماه‌های آینده داشته باشند با توجه به نیازبازار می‌توانند با قیمت بالاتری تولید خود را به فروش برسانند.
 
گفتنی است در حاشیه سفر یک روزه دکتر معتمد به استان مرکزی خزایی پور فرماندارشهرستان خنداب در جلسه بررسی رفع مشکلات تولیدکنندگان کشمش در این شهرستانعنوان نمود: یکی از مشکلات تولید کنندگان کشمش خنداب نبود برند این محصولدر خنداب و نیز وجود دلالان کشمش دیگر استان ها و خرید کشمش خنداب و فراوریآن در دیگر استان ها است.
 
در همین رابطه هاشمی مدیرتعاون روستایی استان مرکزی نیز با اشاره به عملکرد سازمان تعاون روستایی درسالهای گذشته در رابطه با خرید محصولات کشاورزان عنوان نمود: این سازماندر هر شرایطی بنا بر وظایف سازمانی خود آمادگی خرید محصولات کشاورزی استانرا دارد و همواره طبق مصوبات هیئت دولت در رابطه با خرید تضمینی محصولات کشاورزی اقدام نموده است.
 
در ادامه این سفر دکترمعتمد اقدام به بازدید از کارخانجات کشمش پاک کنی و نیز انبارهای نگهداریاین محصول نموده و پس از دیدار با کشاورزان در جلسه با حضور مدیران استانی وشهرستانی مشکلات تولیدکنندگان کشمش بررسی شد.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد کشاورزی ، تاریخ انتشار:  13 آبان  1399  ، کدخبر: 2886،www.kajpress.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
0
0
پس چرا هیچ وقت به این قیمت دست مردم چیزی نمیرسه خیلی برای من عجیبه این موضوع
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
0
0
امیدوارم روزی برسه که بتونیم قیمت هارو یک سازمان یا ارگان اعلام کنه و همه جا هم طبق همون قیمت به مردم جنس رو عرضه کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
0
بايد سايت هايي باشه تو ايران به قول دوستمون كه قيمت رو به شكل حكومتي تعيين كنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین