پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۹۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که عزم خود برای آنچه ممانعت از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای خواند، را به جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا رسانده است.
شعار سال: «بنیامین نتانیاهو» در گفتگوی تلویزیونی با کانال «۱۳» تلویزیون رژیم اسرائیل گفت: به بایدن رساندم که چه با موافقت او و چه بدون موافقت او، مانع دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای خواهم شدو ما امنیت اسرائیل را به دست هیچ کس نخواهیم سپرد.
نتانیاهو مدعی شد: من و بایدن دو دوست صمیمی هستیم. یک ساعت کامل درباره ایران گفتگو کردیم و به او رساندم چه توافقی باشد و چه نباشد، وظیفه من به عنوان نخست وزیر اسرائیل ممانعت از تکرار جنایات انجام شده علیه مردممان است.
بازگشت به توافق هسته‌ای راه را برای دستیابی ایران به زرادخانه هسته‌ای هموار می‌کند
وی افزود: بایدن به منظور جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای هرآنچه را لازم باشد انجام خواهد داد و می‌داند که اتکای صرف به توافق با چنین کشوری اشتباه است.
نخست وزیر اسرائیل اظهار کرد: دو چیزی که سرعت دستیابی ایران به سلاح‌های هسته‌ای را کاهش می‌دهد، تهدید نظامی واقعی و مجازات‌ها و تحریم‌های شدید است.
بنیامین نتانیاهو در ادامه گفتگوی خود آورد: بازگشت به توافق هسته‌ای راه را برای دستیابی ایران به زرادخانه هسته‌ای هموار می‌کند.
وی همچنین گفت: بازگشت به توافق هسته‌ای براساس ساختار سال ۲۰۱۵میلادی، به مسابقه تسلیحاتی در خاورمیانه تبدیل خواهد شد و این کابوس و حماقتی است که نباید رخ دهد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از شفقنا، تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۱۰۵۱۳۸، https://fa.shafaqna.com/
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
0
نتانیاهو هیچ غلطی نمیتونه بکنه و من یکی حتم دارم اتفاقات خوبی براش رقم نمیخوره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین